PART 24

574 19 6
                                    

Κοιτούσα το πάτωμα και έπαιζα νευρικά με την άκρη της μπλούζας μου.. ήρθε ο Tacker και κάθησε δίπλα μου.. κανένας δεν μιλούσε για 2 λεπτά..

Τ- Γιατί δεν μου το είπες;

Σ- Tacker μου είναι δύσκολο να σου μιλήσω για το παρελθόν.. Και όχι δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης.. απλά είναι κάτι που πονάει..

Τ- Μιλα μου.. Τι έχει γινει; Μπορεί να νιώσεις και εσύ καλύτερα..

Σ- Tacker..

Τ- Σου υπόσχομαι δεν θα ξανά μιλήσω για αυτό το θέμα..

Σ- Πφ.. Είχα έναν μικρο αδερφό.. τον Στέφανο ήταν 3 χρόνια μικροτερος μου.. από μικρά είμασταν πολύ δεμένοι.. μαλώναμε αρκετές φορές αλλά πάντα καταλήγαμε μαζί.. θυμάμαι ειμουν 15 χρονών και έπρεπε να παμε μαζί με τους γονείς μου και τον αδερφό μου στον γιατρό για κάτι εξετάσεις του Στέφανου.. Όταν πήγαμε μας είπε πως.. πρέπει να κάνει μια εγχείρηση γιατί είχε μια βαριά αρρώστια αλλιώς θα παίθενε.. οι γονείς μου είχαν τρομοκρατηθει.. τότε δεν ήταν καν πλούσιοι δεν είχαν τόσα λεφτα για την εγχείρηση.. άρχισαν να ρωτάνε τους συγγενείς έναν προς έναν για να πάρουν δανεικά.. κανεις δεν είχε... Δεν μπορούσα να μείνω με σταυρωμένα χέρια.. Και έτσι άρχισα να ψάχνω και γω.. μέχρι που εμαθα πως ένας που έκανε παράνομους αγώνες δάνειζε χρήματα με αντάλλαγμα.. Και έτσι δεν δίστασα να πάω να του ζητήσω.. μου είπε πως θα μου εδεινε τα λεφτά αν έπαιζα παράνομους αγώνες και ξεπληρωνα έτσι το χρέος μου δέχτηκα με την μια έτσι και αλλιώς πήγαινα είδη μποξ οποτε ήξερα.. μου έδωσε τα λεφτά και τα έδωσα στους γονείς μου και τους είπα πως απλά μάζευα χρήματα από μικρή και έτσι τα είχα.. ήταν τόσο απελπισμένοι που ούτε καν σκέφτηκαν πως δεν γίνεται μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να μαζέψεις τόσα.. τα πήραν και βάλαμε κατευθείαν τον αδερφό μου στο χειρουργείο.. Η εγχείρηση είχε πάει αρκετά καλά.. Αλλά οι μέρες περνούσαν και αυτός δεν ξυπνούσε.. μετά από κάποιες μέρες μας είπαν πως δεν άντεξε.... έφυγε.. έφυγε μακριά μου.. από τότε πήγαινα κάθε μέρα και έπαιζα παράνομους αγώνες.. πριν 3 μήνες σταμάτησα για λίγο και εχθές πήγα για τον τελευταίο μου αγωνα..

Είπα και άρχισα να κλαίω με λυγμούς..

Τ- Ματάκια μου.. ησύχασε.. έχεις εμένα.. Δεν θέλω να σε ξανα δω να κλαις

Μου είπε και με πήρε στην αγκαλιά του.. άρχισε να μου χαϊδεύει την πλάτη και άρχισα να χαλαρώνω σιγά σιγά και να ηρεμώ..

Τ- Θέλω να ξες πως θα είμαι δίπλα σου.. Δεν θέλω να μου κρύβεις τίποτα ενταξει;

Μου είπε και μου σκούπισε τα δάκρυα

My Boy Is A Champion Where stories live. Discover now