~2 χρονια μετα~
Έχουν περάσει 2 χρονια από τότε που ο Tacker έφυγε.. 2 ατελείωτα χρόνια ομολογώ να πω. Δεν έχει περάσει μέρα χωρίς να τον σκεφτώ.. χωρίς να σκεφτώ ολα όσα ζήσαμε. Με πονάει να ξέρω ότι συνεχίζει την ζωή του χωρίς εμένα, χωρίς να είμαι δίπλα του. Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια τον επισκέφτηκα μια φορά και έδειχνε να περνάει καλά, είναι αφοσιωμένος στον στόχο του και ανεβαίνει ως αθλητής συνέχεια. Πάλι καλά δηλαδή που είναι απασχολημένος γιατι δεν θα άντεχα να τον δω με καμία τριτοτεταρτη χωριατα που θα τον είχε απλα και μόνο για την φήμη του. Μιλάμε αρκετές φορές όταν βρίσκουμε χρόνο με βίντεο κληση, μου λέει τις σκέψεις του, πως περνάει την μέρα του και προσπαθώ όσο μπορώ να τον ανεβάζω ψυχολογικά γιατι ξέρω πως ούτε αυτός μπορεί να είναι τόσο μακρια.. μακριά από τους φίλους του, την οικογένεια του.. μακριά από μένα. Ξερω πως ήθελε να τα παρατήσει όλα και να γυρίσει μου το είχε εξομολογηθεί άλλωστε, αλλά δεν τον άφησα.. έπρεπε να συνεχίσει αυτό που εκανε εκεί όσο και αν με πονούσε αυτό.
Σε αυτά τα 2 χρόνια έκατσα διάβασα όσο δεν πάει.. πιο πολύ για να μην σκέφτομαι τον Tacker και με πιάσει καμία κατάθλιψη, διάβασα τόσο πολύ που πέρασα ψυχολογία πράμα που δεν περίμενα ποτέ. Η Έλενα με τον Πάνο είναι ακόμα μαζί και όχι απλά μαζί είναι αρραβωνιασμενοι, χαίρομαι πραγματικά για αυτούς και ακόμη παραπάνω που θα με κάνουν κουμπάρα τους.. αφου τους απειλησα βέβαια ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ. Σιγα σιγα ετοιμάζουμε και τον γάμο, τον περιμένω πως και πως.
Σήμερα είναι Παρασκευή και αφού τελείωσα με το Πανεπιστήμιο νωρίς είπα με την Έλενα να πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά και μετά να πάμε να κάτσουμε για καφέ
Ε- Πώς εισαι εσυ; Τώρα τελευταία δεν σε βλέπω και πολύ καλά
Σ- Τίποτα μωρέ απλα.. μίλησα χθες με τον Tacker και στεναχωρήθηκα λίγο αυτό είναι όλο
Ε- Φίλη.. πρέπει να τον ξεχάσεις. ΔΕΝ μπορεί 2 χρόνια τώρα να τον περιμένεις. Στην τελική δεν θα τον περιμένεις μια ζωή πρέπει να συνεχίσεις να πας παρακάτω.
Σ- Μωρέ και 2 και 3 και 10 χρόνια θα περιμένω άμα χρειαστεί. Ξερω πως είναι πολύ κακο αυτό που λέω αλλά άμα δεν μπορώ να έχω αυτόν τότε δεν θέλω κανέναν άλλον. Ποιος ο λόγος να βασανίζομαι... και να βγω με άλλον πάλι τον Tacker θα σκέφτομαι οπότε τσάμπα κόπος
Ε- Γιατί δεν βγαίνεις με εκείνον τον Άρη από το Πανεπιστήμιο που έχει φαγωθεί να βγείτε;
YOU ARE READING
My Boy Is A Champion
Teen FictionΣτέλλα: Μια κοπέλα που θα πάει Β λυκείου είναι οξυθημη,υπομονετική,τρυφερή και γλυκιά με τις ώρες της,πονηρή και 'εγωίστρια' με Ο,τι της ανήκει... στο σχολείο την φωνάζουν μαφιοζα αφού δεν έχει σταματήσει να μαλώνει και δεν συμπαθεί εύκολα ανθρώπους...