Που λέτε λοιπόν σήμερα ο Tacker έχει τον σημαντικότερο αγώνα ως τώρα. Αν νικήσει θα υπογράψει συμβόλαιο και θα πάει εξωτερικό για μια τεράστια καριέρα. Εγώ πάλι θα κλαιω την μοίρα μου αγκαλιά με τα σοκολατάκια.. Οχι ντάξει εννοειται πως θα χαρώ γιατι ειναι μια μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει ποιος ειναι και φυσικά θα τον στηρίξω. Κρατιέμαι να μην κλάψω γιατι δεν θέλω να στεναχωριέται και για μένα.. απλα θέλω να ειναι συγκεντρωμένος στον αγώνα.
Ξυπνήσαμε, φάγαμε, πήγαμε για μια χαλαρη προπόνηση για να ζεσταθεί και μετα αρχίσαμε τις ετοιμασίες για τον αγώνα. Οι ώρες περνούσαν γρήγορα και εγώ αγχωνομουν ακομη πιο πολύ, ξέρω τις δυνατότητες του και ξέρω πως θα κερδίσει αλλά ποτέ δεν ξες τι μπορεί να πάει στραβά.
Λίγα λεπτά πριν μπει στον αγώνα ο Tacker πήγα στα αποδυτήρια για να τον δω.
Σ- Πώς εισαι; Πώς αισθανεσαι; Είσαι καλα;
Τ- Ωωωπα μικρή μια μια οι ερωτήσεις
Σ- Ουφ Ναι.. Πώς αισθάνεσαι;
Τ- Μια χαρα.. μην μου είσαι αγχωμένη θα δεις θα μπω θα τον δείρω και τελείωσε
Σ- Ναι.. το ξέρω. Καλή επιτυχία Champion
Είπα και τον φίλησα.. βγήκα έξω και κάθησα μαζί με την Έλενα τον Πάνο και τους γονείς του Tacker και περιμέναμε μέχρι να βγει.
'Και τωωωραα στην κατηγορία των 75 κιλών ο Tacker εναντίων τουυυ Luiss'
Έλα μου;.. Ποιος ηρθε;.. ΜΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΊΣ ΒΡΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ;. Αυτος είναι κανίβαλος είναι λες και μόλις τον έβγαλαν από την σπηλιά του. Δεν τα βλέπω καθόλου καλά τα πράματα. Έδωσαν χέρια και χτύπησε το καμπανάκι.. Άρχισαν να ρίχνουν χαλαρές μπουνιές ο δικός μου τις αποφεύγει με τεράστια επιτυχία και μπήκε με το δυνατό του χέρι το δεξί και τον πέτυχε.. Πολύ καλο αυτό.
Έχει περάσει αρκετή ώρα από τότε που ξεκίνησαν και το θέμα είναι ότι και οι 2 έχουν χτυπηθεί.. Οχι πολύ άσχημα αλλά και πάλι αίματα στάζουν και από τους δυο. Είμαστε στους τελευταίους 2 γύρους και από αυτο θα κριθεί ποιος θα είναι ο νικητής. Εγώ περιττό να πω πως έχει πόση ώρα που φωνάζω και με έχει ακούσει όλο το στάδιο. Στρίμωξε ο Λουίς τον Tacker στην γωνία και τον χτυπάει μέχρι που ο Tacker αποφεύγει μια μπουνιά και τον γυριζει ετσι ώστε να είναι ο Λουίς στην γωνία και με μια δυνατή γροθιά στο σαγόνι πέφτει ξερός κάτω.. Ο Tacker μόλις είχε νικήσει καιγω άρχισα να τρέχω σαν την τρελή προς αυτόν. Τον αγκάλιασα σφιχτά.. ήξερα πως είναι μια από τις τελευταίες μέρες που θα τον έβλεπα.. Μετά από την νίκη του είδαμε 2 άντρες να πλησιάζουν τον Tacker για να του μιλήσουν και να υπογράψει το συμβόλαιό. Είμαι πραγματικά περήφανη για αυτόν και ξέρω πολύ καλά πως θα πάει ψηλά.
~Μετά από 3 μέρες~
Είμαστε σπίτι του Tacker και μετα απο το χθεσινό πάρτυ που κάναμε για να τον αποχαιρετήσουμε, μαζεύουμε τα τελευταία πράματα που θα πάρει μαζί του, να σημειωθεί πως εγω από χθες ειμαι σε κατάθλιψη και κλαιω όλη μέρα ράκος ένα πράμα.. δεν ξερω πως θα το διαχειριστώ όλο αυτό..
Είμαστε στο αμάξι και πάμε στο αεροδρόμιο μαζι μας ήρθαν και η Έλενα με τον Πάνο για να τον αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί. Φτάσαμε, πέρασε από τον έλεγχο και ήρθε η ώρα να φύγει.. Πρώτα χαιρέτησε τους γονείς του, μετά τα παιδιά και στο τέλος έπεσα στην αγκαλιά του κλαίγοντας
Σ- Tacker.. να προσέχεις.. Σ'αγαπώ
Ήταν τα μόνα που κατάφερα να πω
Τ- Να προσέχεις Στέλλα.. Σ'αγαπώ
Είπε και πήγε προς την πύλη για το αεροπλάνο.. φύγαμε και γω τώρα κάθομαι πάνω από ένα γκρεμό και είμαι έτοιμη να δώσω τέλος στην ζωή μου ΕΛΑ ΟΧΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ. Πήγα σπίτι μου και κλείστηκα στο δωμάτιο μου δεν είχα όρεξη για τίποτα. Απλα έβαλα τα κλαμματα και αποκοιμήθηκα έχοντας αγκαλιά μια φούτερ του...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ΧΕΛΛΟΟΥ BABY'SSS
Καιρό είχα να ανεβάσω το ξέρω
Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε αυτό το παρτ
Υπολογίζω να κάνω άλλο 1 παρτ και μάλλον θα ειναι το τελευταίο:(
Τα λέμε στο επόμενο
Φιλακιαα😙😙
YOU ARE READING
My Boy Is A Champion
Teen FictionΣτέλλα: Μια κοπέλα που θα πάει Β λυκείου είναι οξυθημη,υπομονετική,τρυφερή και γλυκιά με τις ώρες της,πονηρή και 'εγωίστρια' με Ο,τι της ανήκει... στο σχολείο την φωνάζουν μαφιοζα αφού δεν έχει σταματήσει να μαλώνει και δεν συμπαθεί εύκολα ανθρώπους...