Potom ako som prišiel domov som bol stále vybúraný z toho čo sa stalo ráno u Yoongiho. Zrazu mi pípla správa na mobile. Okamžite som sa rozbehol za zvukom.
,,Yoongi~" s úsmevom som bežal do obývačky. Otvoril som mobil a tam správa od Jina.pinkprincessjinie : Ahoj Jiminie❤️ Potrebujem poradiť s jednou vecou hmm mohli by sme sa stretnúť?
peachyjimin : Ahoj Jinie~ Jasné príď ❤️
Za 15 minút už niekto zvonil. Bežal som otvoriť.
,,Ahoj Jiminie" objal ma Jin s úsmevom na tvári.
,,Ahoj~"
Presunuli sme sa do obývačky kde sme si sadli na gauč.
,,Tak Jinie stalo sa niečo? Potrebuješ niečo?" hneď som začal vyzvedať.
,,Nie Jiminie nič sa nestalo všetko je v poriadku. Nepôjdeme do parku? Dnes je vonku pekne, nebudeme tu predsa len tak sedieť" pozeral sa po celej miestnosti len aby sa mi nemusel pozrieť do očí. Nechápal som čo sa s ním deje.
,,Jinie, chcel si sa ma niečo spýtať" pozrel som na neho.
,,Ó áno skoro som zabudol. No, vieš Minie je to trochu také osobné a ja by som ťa nechcel uraziť, predsa sme najlepší kamaráti a nikoho iného okrem teba a Namjoona nemám."
,,Neboj Jinie vieš že ti so všetkým rád pomôžem." (so všetkým😏😂)
,,No, myslíš že to bolí?" pozrel sa na mňa neisto.
,,Čo?" pozrel som na neho mierne zaskočený.
,,No veď to vieš čo myslím."
,,Nie naozaj nechápem o čom hovoríš Jinie" presne som vedel o čom hovoril.,,No, to... s-sex" hneď ako to vyslovil začal sa nekontrolovateľne červenať. Bol zlatý. Ah Jinie, Jinie a ty si môj hyung!?😂
,,Neviem Jinie, podľa mňa ak to robíš s niekým koho máš rád tak nie."
,,A ty si to s Yoongim už robil?" pozrel sa na mňa s úsmevom. Naozaj nechápem čo si o mne myslí. Predsa ja a Yoongi spolu nič nemáme.
,,Nie! Preboha Jinie čo si to o mne myslíš!? Nič spolu nemáme. Sme len kamaráti."
,,Ale tvoj krk hovorí niečo iné."
ČO!? Vyvalil som na neho oči a hneď utekal na chodbu k najbližšiemu zrkadlu. Mám tam cucflek! Ako? Kedy? Prečo..?
,,T-to j-je l-en mod-modrina" začal som sa červenať.
,,Jasné Minie hovor vieš komu. Mňa neoklameš. A to ja som Namjoonovi neveril keď mi hovoril, že je Yoongi taký divoký. Veď vyzeral tak nezaujato a znudene."
Jin sa stretol s Yoongim!? A Namjoon sa s ním pozná? Teraz už ničomu nechápem.Po asi hodine Jin odišiel za Namjoonom a ja som bol odhodlaný napísať Yoongimu.
peachyjimin : Ahoj Yoongi. Môžem sa ťa na niečo spýtať?
badboy69 : Ahoj babyboy❤️ Samozrejme že môžeš ty môžeš všetko❤️😏
peachyjimin : Čo sa stalo včera večer u teba?
badboy69 : Nič prečo?
peachyjimin : Nič? A preto mám na krku cucflek?
badboy69 : Aha ty myslíš to no, okrem toho sa nič nestalo.
peachyjimin : Yoongi že si ma ... neznásilnil v spánku?
badboy69 : Nie Jiminie chcem aby si si náš prvý sex pamätal ❤️
peachyjimin : Aký nás prvý sex? My spolu nikdy nič nebudeme mať a Yoongi.. bude lepšie ak sa už nebudeme stretávať.
badboy69 : Stalo sa niečo Jiminie?
peachyjimin : Nie a ani nechcem aby sa niečo stalo.
badboy69 : Jimin..
peachyjimin : Yoongi nepíš mi prosím.. Rád som ťa spoznal.. Maj sa.
používateľ badboy69 si zmenil
prezývku na suga4suga4 : Jimin neopúšťaj ma. Ja.. Mám ťa rád. Naozaj rád. Pri tebe som si uvedomil, že niekoho naozaj dokážem milovať. Milujem ťa Jimin.
zobrazené