spolu a šťastný❤️

245 16 0
                                    

,,Minie neplač čo sa stalo?"
,,Jinie o-on, j-j-ja som m-mu povedal nech mi nepíše!"
,,Jiminie, to bude dobré neplač" upokojoval ma Jin.
,,Ale o-on mi chýba!" Presne vtedy som si uvedomil ako mi veľmi chýbal. Dokonca takto mi nechýbal ani Jin keď odišiel do Číny kvôli nejakému kuchárskému kurzu. A to sa s Jinom poznáme od mala.

99+ neprečítaných správ

suga4 : Jimin
suga4 : prosím odpíš
suga4 : chýbaš mi

peachyjimin : Ahoj Yoongi

suga4 : Bože Jimin vďaka Bohu chýbal si mi už som myslel, že mi nikdy neodpíšeš... teda ahoj❤️

peachyjimin : Chcel by som sa stretnúť. Máš čas o 6?

suga4 : Na teba vždy ❤️ kde?

peachyjimin : Budem ťa čakať v parku a potom by sme mohli ísť k tebe

suga4 : okay tak o 6 v parku❤️ som rád že ťa konečne uvidím ❤️

,,Aj ja" povedal som si sám pre seba.

Bolo niečo po pol 6 a ja som bol na ceste do parku. Sadol som si na lavičku a čakal na Yoongiho.

Hneď ako som uvidel Yoongiho prichádzať rozbehol som sa k nemu a objal ho.
,,Chýbal si mi" pošepkal som mu do ucha. Odpoveďou mi bol bozk na nos.
,,Nemohli by sme ísť k tebe?" spýtal som sa s očakávaním že mi dá Yoongi kladnú odpoveď.
,,A čo tam?" nahodil perverzný úsmev.
,,Uvidíš" chytil som ho za ruku a ťahal ho preč z parku.

,,Dal by som si niečo jesť" povedal som a pritom som sa pozrel na Yoongiho.
,,Aj ja" znovu ten jeho perverzný úsmev.
,,Čo také?" spýtal som sa provokatívne.
,,Teba" povedal Yoongi, chytil ma za ruku a zhodil ma pod seba na gauč.
Už sa ma chystal pobozkať no ja som sa mu zaprel do hrude a povedal.
,,Ale ja som naozaj hladný."
,,Objednáme pizzu?" prikývol som.

Po pol hodine prišla pizza a my sme ju zjedli. Po dojedení posledného kúsku som si myslel že za chvíľu prasknem. Hlavu som si položil na Yoongiho stehná a pomali zatváral oči.
,,Ideme si ľahnúť?" navrhol Yoongi.
Iba som prikývol na znak súhlasu a už som sa chcel postaviť keď v tom ma Yoongi zdvihol na ruky. Hneď som mu obmotal nohy okolo pásu a ruky okolo krku. Položil ma na posteľ.
,,Nemáš nejaké tričko?" spýtal som sa.
,,Jasné počkaj chvíľku" odpovedal Yoongi a v momente sa začal hrabať v skrini. Podal mi tričko a začal sa vyzliekať. Pozeral som na neho s vytreštenými očami. Pozrel sa na mňa. ,,Deje sa niečo?"
,,Nie,nie všetko je v poriadku" začal som sa prezliekať tiež. Nakoniec som bol len v Yoongiho tričku a boxerkách. Yoongi si nechal len boxerky. Ó bože, ten má ale telo. Ježiš Jimin na čo to myslíš, fuj to!

Ľahli sme si do postele. Yoongi ma objal okolo pásu a ja som sa na neho viac natlačil. Milujem ten pocit ležať vedľa neho, milujem jeho vôňu, milujem ho.
Nakoniec som zavrel oči a zaspal.

Ráno som sa zobudil na zvonenie telefónu. Yoongi ho zdvihol. Odišiel z izby a po chvíli sa znovu vrátil. Ľahol si ku mne a objal ma.
,,Kto to bol?" spýtal som sa.
,,Aj tebe dobré ráno kvetinka" usmial sa a venoval mi bozk do vlasov.
,,Dobré ráno" usmial som sa.
,,Volal mi Namjoon. Jin sa o teba vraj bál a chcel vedieť či si v poriadku" povedal a objal ma. Iba som prikývol a viac sa na neho natlačil. Takto sme ležali ešte nejakú tú chvíľu až kým sa neozval môj žalúdok.
,,Som hladný" zakňučal som a Yoongi sa okamžite postavil z postele a odišiel do kuchyne. Hneď som utekal za ním.
,,Čo by si Jiminie dal?" pozrel na mňa s úsmevom.
,,Palacinky" vykríkol som radostne.
Yoongi sa na mňa usmial a už aj vyberal panvicu.
Po raňajkách sme len tak sedeli v obývačke a pozerali telku.

Miloval som byť s ním, chcel som aby sa už nikdy nič nezmenilo a by som bol s Yoongim takto navždy šťastný.

Forever? | YoonminDove le storie prendono vita. Scoprilo ora