1.

46 6 0
                                    

Neděle byla prostě jen den v týdnu, no pro studenty na střední škole East Shores High to byl den, kdy se mohli všichni na kolejích opít a v pondělí pak sedět s hroznou kocovinou ve školních lavicích.
Já zrovna udělal to samé, když můj nejlepší kamarád Owen přinesl do našeho pokoje několik lahví alkoholu.
Odmítal jsem pít, chtěl jsem aspoň jeden týden nepít, kvůli tomu, že mi alkohol nedělal dobře, jenže když do pokoje přicházelo víc a víc lidí a můj další dobrý kamarád Justin povídal něco o tom, jak viděl Mandy Irvingovou- mou holku rozdávat si to s nějakým čtvrťákem na záchodcích, zmocnil se mě vztek a alkohol jsem do sebe lil jako bych umíral žízní.
Vlastně mi bylo všechno fuk, jen jsem seděl u stolku s alkoholem a rozhlížel se okolo.Všiml jsem si několika čtvrťáků sedících na mé posteli, kteří kouřili trávu a hlasitě konverzovali nebo několik holek, které mířily svými pohledy na mě.
A pak tu byl ještě někdo, Frederick Mccoy byl ze čtvrtého ročníku, vypadal, že měřil dva metry, byl opálený s černými vlasy a měl vysportovanou postavu, ostatní tvrdili, že boxoval. Kromě toho, že byl idolem všech holek, byl zastrašující a nebezpečný, alespoň ostatní to tvrdili, když minulý rok zlomil ruku kapitánovi fotbalového týmu, jen protože mu šlápl na nohu. Jenže historek bylo mnohem víc. Někdo tvrdil, že zabil svou malou sestru a nebo že utekl z pasťáku.
Nemusel jsem tomu věřit, abych cítil, že je nebezpečný. Všichni se mu vyhýbali a já rozhodně nebyl vyjímkou.
Jenže nevím, jak se to stalo, ale v momentě, kdy jsem na něj zaměřil svůj pohled se setkali mé modré oči s jeho téměř černými a projela mnou husí kůže. Sakra. V rychlosti jsem se odvrátil a stoupnul si, abych zamířil do koupelny. Bylo mi horko a neskutečně mě bolela hlava, navíc jsem byl tak opilý, že jsem nemohl chodit, ale s velkou námahou jsem se prostrkal do koupelny, kde jsem se opřel o umyvadlo.
Bylo to tady znovu, ta nevolnost, kvůli které jsem si sliboval, že omezím alkohol a trávu.
Zíral jsem na svůj odraz v zrcadle. Rozcuchané blond vlasy, modré oči byly okolo červené, bledá pleť ještě bledší.
Povzdechl jsem si a obličej opláchl studenou vodou.Chtěl jsem se vydat zpátky na pokoj a najít místo ke spánku, ale hlava se mi zamotala až tak, že jsem vrazil přímo do zdi a padal zády k zemi.
Zatracený alkohol!
Poté jsem uslyšel zvuk otevírání dveří a čekal na dotek s tvrdou podlahou, jenže místo toho jsem ucítil dvě silné ruce kolem svého pasu a mé záda byly opřeny o něčí pevnou hruď.
,, Evane? " Řekl překvapeně něčí chraplavý hlas.
Nemohl jsem si vybavit nikoho s takovým hlasem, koho bych znal.
Cítil jsem na krku teplý dech a díky tomu jsem měl po celém těle husí kůži.Když ruce uvolnili sevření na mém pase, otočil jsem se, abych poděkoval, ovšem v okamžiku, kdy se mé oči střetli s téměř černými jsem nemohl ze sebe vydat ani hlásku.
To je sakra, Frederick Mccoy, kdo tu stojí!?A zná moje jméno!
Už podruhé zatracený alkohol!
Snažil jsem se zaostřit očima, ale pořád jsem viděl rozmazaně, dal jsem si facku, ale pořád tam stál. Nezmizel.
Jen jsem hleděl s otevřenou pusou a snažil se říct něco rozumného, ale nic nepřicházelo.Jeho oči překvapeně přijížděli po mé osobě a já pomalu ustupoval dozadu, až jsem zády vrazil do zdi, znovu jsem ztratil rovnováhu a on mě chytil.Je tohle moje smrt?
Chtělo se mi zvracet a svůj pohled jsem měl zaměřený na svých botách. Mé nohy byly tak malé oproti jeho.Sakra.
,, Ty jsi pil? " Zeptal se starostlivě nějak moc blízko mě a já překvapeně zvedl hlavu, ale hned na to jsem ucítil
jemný dotyk na svých rtech, trvalo to jen chvilku, než jsem se z řevem odtáhnul a vyděšeně hleděl do černých očí.
Co to doprdele?
Měl jsem holku, líbí se mi holky, přísahám, že nejsem gay.
Projelo mnou horko a chtělo se mi brečet. Co když mě teď zabije? Nebo to někomu řekne?
,, To, já, n.. ,, Pojď. Musíš jít spát. " Nenechal mě domluvit a já překvapeně vypískl, když mě vzal do náruče jako princeznu a jako bych byl pírko se semnou rozešel zpět do toho hluku. Protestoval jsem, aby mě pustil, ale on dělal jakoby mě neslyšel a když jsme se ocitli na chodbě přes kolej, vyšel semnou schody nahoru kde byli pokoje čtvrťáků. Otevřel jeden z nich a rozešel se k pohodlně vypadající posteli, kam mě opatrně položil.
,, Je to moje postel, ale pro tebe vždy k použití, " Řekl a já vykulil oči.
Je snad gay?
,, No, teď bys měl spát." Otočil se a chystal se někam odejít, ale já ho zastavil.
,, Já.. promiň, že jsem tě.. Nejsem gay, nebo tak.. "Snažil jsem se, ale on mě už podruhé nenechal domluvit.
,, Zítra si to nebudeš pamatovat. "Řekl a odešel.
Zmateně jsem koukal na dveře, dokud mě nedohnala únava a já se spoustu myšlenkama usnul.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 11, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Políbil jsem chlapce. Kde žijí příběhy. Začni objevovat