❌46❌

1K 108 2
                                    

Embereeek!! Embereeeeek!!!!!
STORYTIMEEEEEEEE!!!!!

Először is bocsi hogy elvagyok tűnve de nehéz gimisnek lenni😅🙄.
Másodszor nagyon de tényleg NAGYON jól esik hogy ennyien érdeklődtök a könyvem iránt.

Nh de térjünk a lényegre😅:
Barátnőm nálunk aludt és az ő családja nagyon ilyen paranormális élményben gazdag. Cinti látja az ilyeneket, a bátyja nagyon erős látó volt, az öccse meg álmában játszott velük régebben, az anyukája pedig úgyszint látó. Tehát egyszóval hisznek nekem😂.

Meséltem neki Haverról és erre azt mondta hogy egy segítő.

Megjelent egy ilyesztgető is....imádom őket mit ne mondjak...volt egy nagyon rossz álmom. Amibem anya halott volt és Juri az a bizonyos ilyesztgető az álom végén beleugrott az arcomba és megölt😐.

Itt aludtnálunk Cinti és este lefeküdtünk aludni. Reggel felébredtünk és elkezdte mesélni Cinti hogy este beszélgetett valakivel csak nem emlékszik hogy kivel. De nagyon nyúzottnak is tűnt meg táskásak voltak a szemei. Aztán megkérdezte hogy nem szoktám e érezni hogy szívják az energiám és én meg mondtam hogy nem. Másnapra megkérdezte az anyuját hogy ez mit jelent és mint kiderült Isteni energiára voltam csatlakoztatva. Én meg igy néztem hogy Tessék ?!

Az isteni energia=Föld energia
A Föld energia az ami fel tölt amikor a természetben vagy.

Paranormális élményeimTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang