Reguli:
•mă plictisesc ușor, așa că, dacă nu depuneți și voi un efort să mențineți povestea vie, eu clar nu o voi face.
•puteți scrie în orice fel vă taie capul, cât timp descrieți mult, pentru că ... nu știu , îmi plac răspunsurile lungi, mă ajută să vă înțeleg personajul și cam ce vreți de la mine.
•nu mă deranjează să fiu pervers în rp, dar totuși, încercați să nu mă lăsați cu sechele :).
•îmi puteți da spam, dacă vedeți că sunt activ de ceva vreme și nu răspund, dar nu exagerați, teoretic, un mesaj este suficient.
•doar BxB, și, mă simt obligat să menționez aici, doar pentru că un personaj este bottom/uke , nu înseamnă că trebuie să fie întruchiparea inocenței, mic și slăbănog, sau o fată în corp de băiat, puteți fi mai naturali.
•dacă îl omorâți pe crush, cum ar putea continua povestea? Vă întâlniți cu Dorel și îl faceți noul vostru partener? :) Unde-i magia?
•cu toate că e un rp, el reflectă o lume oarecum reală, unde orice acțiune are consecințele ei, iar lucrurile nu merg mereu așa cum îți dorești.
•îl puteți bate pe crush, dar nu exagerați, până la urmă, dacă vrea, poate da înapoi.Formularul:
Nume:
Prenume:
Vârsta: (+18)
Aspect:
Partener: (de data asta vă las pe voi să îl faceți așa cum vă doriți)
- nume:
- prenume:
- vârsta: (+18)
- aspect:Informații:
-dacă nu vă place ceva, sau aveți o preferință, îmi puteți spune în privat, acolo voi răspunde mai repede.
-voi încerca să mă țin de acest rp.
-voi încerca să nu fac exact același scenariu pentru toți.Desigur , Gigicapitica , ești invitata mea specială , dacă mă suporți și aici :)
CITEȘTI
Toti ingerii au aripile negre (RP)
Художественная прозаUnde mai este distractia , daca o descriu ?