3.O mica placere

200 4 325
                                    


     Nu te-ai fi gandit niciodata ca , acel  baiat pe care il urai in liceu , ar putea ajunge asa important pentru tine. Poate este  din cauza timiditatii lui , sau pur si simplu felul sau de a fi , asa intelegator si atent , cert este ca il iubeai , nu era asa perfect cum parea  in liceu , avea defectele lui , ca orice alt om , dar facea tot ce putea pentru a nu deranja pe nimeni din cauza lor.Erati foarte apropiati , stateati impreuna aproape tot timpul si stiati ca puteti conta unul pe celalalt , mai mult de atat , crush incepuse sa fie mai deschis cand vine vorba de ,,problema" lui  , inca era timid , dar nu ca la inceput , atunci cand incepuse sa isi bea dozele de sange de fata cu tine , fusese foarte agitat , incercase sa traga de timp , facandu-te sa vorbesti despre ce patisei la magazin , ceva plictisitor , dar care amanase momentul cu cateva minute , insa , acum era mai relaxat , tot timid , dar relaxat. Deja ii invatasei obiceiul , se aseza in fata ta la masa , iti ura pofta buna , apoi isi deschidea acea fiola , la care se uita putin , mirosea subtil continutul acesteia si o misca incet pe sub nas , parca rugandu-se singur sa bea , iar , in cele din urma , dupa cateva minute bune , incepea sa bea guri mici , pana ce o termina. Iti explicase ca dureaza asa mult deoarece , corpul sau trebuie sa se pregateasca sa asimileze sangele , in mod natural , daca ar musca un om , caldura si mirosul sangelui proaspat i-ar face corpul sa reactioneze mai repede , dar asa , trebuia sa astepte.
      Iti venise iar acea idee , de a dona si tu sange pentru el , dar , stiai ca nu ar accepta , asa ca ai venit cu un plan. Ai aflat la ce clinica mergea acesta , ai vorbit cu doctorul si ai reusit sa donezi cateva fiole de sange pe care i-ai spus sa i le dea doar lui crush , acesta ti-a explicat ca nu asa functioneaza si i-a parut ciudat sa ceri asa ceva , dar , din moment ce sangele tau parea in regula , a acceptat. Ti-ai notat pe o foaie data pentru care ii programase medicul dozele din sangele tau si ti-ai vazut de treaba. Dupa cateva zile , asteptai nerabdator in bucatarie ca el sa vina si sa manance , iti doreai sa vezi ce reactie are la sangele tau , daca il va bea incet , ca pe cele care nu ii plac , sau ceva mai repede , ca pe acelea speciale , el spunea ca sangele celor la care ti iti da dependenta , de aceea nu ii spuneai ca e sangele tau , ai vrut doar sa sa vezi reactia lui sincera. Acesta a venit si ti-a pregatit masa , ti-a urat pofta buna si s-a asezat pe scaunul din fata ta , a inceput o mica discutie despre un film nou pe care i-ar fi placut sa il vedeti impreuna , timp in care a deschis acea fiola si ... amandoi ati fost surprinsi cand din buza lui crush au inceput sa curga doua mici firicele de sange , nici nu apucase sa deschida bine acel recipient , ca deja ii iesisera coltii. Acesta a tacut brusc si doar s-a uitat nedumerit la acel lichid rosiatic pe care trebuia sa il ia , l-a mirosit putin , rosind slab , apoi l-a baut brusc pe tot odata , obrajii lui prinzand o nuanta mai vizibila de rosu.....

Continuati.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 03, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Toti ingerii au aripile negre (RP)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum