"Viața nu este ușoară , pentru nimeni"... cea mai des întâlnită minciună.
Cea mai emoționantă pentru toți cei ce trec prin asta, sau cel puțin, așa îți imaginai tu, până ce l-ai văzut pe el , un băiat îmbrăcat elegant, sacou, cămașă, pantaloni, pantofi, ceas, toate elegante. Părea așa relaxat, și cum să nu fie, când toți în jurul lui îl scăldau în atenție?
Zâmbea prietenos și vorbea cu oricine, părea genul de băiat, al cărui nume va fi cunoscut în tot liceul, și exact așa a fost. Profesorii, directorul, îngrijitorii, elevii, toți îl plăceau pe tipul ăsta, era perfect , iar asta te scotea din minți. Cum putea cineva să fie frumos, bogat, deștept și prietenos? Ceva trebuia să îl strice, iar tu ai vrut să știi ce anume.
... nimic, ani întregi și nu ai aflat absolut nimic rău despre el, avea o familie liniștită, nimic scandalos acolo, sistem imunitar ridicol de bun, absolut totul perfect. Ai terminat liceul și ți-ai dat seama de un lucru ,,universul pur și simplu îi favorizează pe anumiți indivizi".
Te plimbai prin oraș seara, pentru a vedea frumoasele decorațiuni din centrul orașului. Priveai fascinat luminile ce se înălțau deasupra ta, astfel ajungând să dai peste cineva. Bărbatul s-a uitat la tine și a zâmbit. Puteai recunoaște acel zâmbet oricând ... dintre toți, fix el?
- Hm? (Numele vostru) chiar tu ești? Nu te-am văzut de la ceremonia de absolvire! Ce mai faci? întreabă (nume crush*băiatul din liceu*) cu o voce veselă.
De unde naiba îți știa unul ca el numele? Schimbasei doar câteva vorbe cu el în timpul liceului.
Continuați:
(De ce tot pun melodii la media care nu au legatura cu toate astea ? Pentru ca pot :).)