Capitolul 1: A simple begin is a complicate the end

886 22 5
                                    

Abia incepusem clasa a-11-a!! Prima zi de scoala in care imi vedeam prietenele mele foarte bune ... Sau ziua in are viața mea a luat o intorsatura drastica si când zic asta nu aberez...

Dupa intrarea la in clasa noastră fiecare a luat un loc unde a vrut! Eu m-am asezat in ultima banca -ca de obicei- cu Kate! Lexy s-a pus in banca din fata noastră cu noul ei iubit Luke! Mda .. Aparent eu si cu Kate suntem cele care nu au iubit din grupul asta -Kate-eu-Lexy-July! July , care pana si ea avea un iubit pe nume Kyle... Deci se pare ca eu si 'my sis' am rămas la coada vacii! Just sayn' daca Lexy ar fi dat de ori din pleope ar fi făcut imediat sa-i cada un băiat la picioare... Dar nuuuuu, eu si cu Kat trebe sa be dam peste cap si sa ne facem Albă-ca-Zăpada ...Kat e tipul ăla de fata mai închisă in ea , dar cu noi nu e asa .. E PUȚIN de tooot mai sadica,dar este o prietena perfecta pe care o iubesc enorm.. La fel ca pe celelalte 2. Cum spuneam înainte de declarația amoroasa.. A ,da... July este o fire mai zapacita si umpic mai ametita dar este intelegatoare , iar Lex,ei bine Lexy ... nu știu ce m-as face fara ea ! cu toate ca ne certam tot tin erorm de mult la ea ... ea este o fire puțin mai 'obrazica' decât mn , in sens bun -adică eu nu pot sa vb cu un băiat pt ca sunt FOARTE timida , atunci când nu cunosc personele din jurul meu, dar daca le cunosc ... Ei bine , mie una mi-e cam mila de ele- intorcandu-ne la Bibi... Este si ea nebuna si zapacita -o, am uitat sa mentionez ca sunt foarte PERVERSA..- si ma asculta si imi da mereu sfaturi ,care ma pot scoate din orice fel de rahat ,mai puțin felul de rahat condimentat cu băieți....

Diary of a girl in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum