Capitolul 3: Lexy and Luke*

323 11 2
                                    

"Hey străin-o ce faci?" ii spun lui Lexy care se aseaza pe canapea, lângă mine in timp ce isi da jos tocurile de 5 din picioare

"Stau si eu pe-aici." imi răspunde simplu

"Cracanta de Luke, cumva?" spun dând din sprancene pervers si imcep sa rad

"Cum ai...? Ma rog...!" spune ea incurcata

"No matter... Scuipa tot."spun entuziasmata ,si cand zic tot nu vreau sa stiu chiar TOT, sper sa inteleaga... sper😬.

"Okeeey.. Pai mi-a tras-o cu talent si atâta tot, sfârșitul povestii." huh, ce bine ca nu a intrat in detalii. Adica in mod normal as fi intreabat-o pana imi spunea si cand a intrat in ea si cum...detaliile m-ar fi excitat si întrigat, dar in momentul de fata nu sunt indeajus de bine-dispusă ca sa aud una dintre cea mai buna senzatie pe care a trăit-o in viața ei. Stiu ca suna egoist,dar daca ati stii ce mi s-a intamplat... v-ati mira cum de mai pot vorbi si sa mai si par bine-dispusă si fericita/nebuna cum sunt eu de obicei. Defapt nu e chiar asa de greu, având in vedere ca sunt la liceul de arta secțiunea 'teatru'. Ma rog... dupa mini-discuția existentiala pe care am avut-o , ne-am uitat împreuna la mai multe seriale si am mâncat multă înghețata.... si cand zic multa, credeți-ma e multa😝

Dintr-o data imi atrage atenția Lexy care se holba la televizor. Se uita intr-un loc fix. Prima data am crezut ca o interesează ce e la televizor... dar imediat mi-a dat seama ca nu e asa vazand ca programul era 'Animal Planet'. Parca ne uitam la 'Pretty Little Liars'! Si mai venea si o faza cu dezbracaturi..... Am mutat programul pe HBO... unde se difuza 'Twilight: New Moon'. Toată seria 'Twilight' era preferata mea si mai nou si a ei... dar nu schita nimic. Sigur se gândea la ceva... dar la ce ?

Perspectiva lui Lexy

Stateam pe canapea lângă Kriss , uitandu-ma la 'Pretty Little Liars' ,manacand de zor inghetata. O patura rosie, pufoasa ne acopea coapsele. Sigur Kriss are ceva. In mod normal ar fi făcut ca un copil hiperenergizat si nici nu m-ar fi lasat sa raman neintetogata mai ceva ca la judecatorie cand ar fi auzit ce ma facut, dar in schimb ea nu făcea nimic uitandu-se atent televizor si meditant cu gândul in alta parte. Am schimbat pe 'Animal Planet' vazand ca urma o scena fierbinte dintre Aria si uratu ala. Brusc mi-am amintit de ceva ce sa intamplat in urma cu 2 ore.

*Flashback*

"Sunt foarte sigur ca arati cu mult mai bine fara blugii astia incomozi pe tine." zice Luke pervers, tintuindu-ma de perete presandu-si buzele peste ale mele.

"Ăham..." murmur eu in sarutul pasional care se transforma treptat intr-unul erotic si excitant

Imi asez mainile pe abdomenul sau ,care wo... era foarte bine lucrat începând sa-l masez ușor de sus in jos. Nu a durat mult pana mainile sale s-au mutat de pe soldurile mele pe fesele mele strangandu-le ușor facandu-ma la gem de plăcere, traznitand mii de fluturasi electrici prin tot corpul. M-a ridicat ușor de pe sol ,punându-mi mainile in jurul gatului sau si incolacindu-mi picioarele de bazinul sau nedezlinpindu-ne din sarut. A inceput sa meargă încet cu mine in brate către camera lui. Dupa câteva secunde am putut auzi cum a deschis usa si m-a trantit de ea,incuind-o, timp in care nu am pierdut vreun minut începând sa-l trag de parul scurt de la ceafa, facandu-l sa geama scurt in gura mea. I-am apucat baza tricoului tragandu-il peste cap.

"Vad ca nu vrei sa pierzi timpul." geme pe gâtul meu, abia acum mi-am dat seama ca ma saruta tandru de sus de sub barbie pana in jos la baza gatului.

"Numai la testele de la mate.'' vocea mea era înlocuită de rasuflari abundente de excitare

"Chiar crezi ca e momentul sa vorbim de mate?" gâfâie pe umărul meu, dezlipindu-ma de usa si aruncandu-ma pe pat. Mi-a prins maioul dandumi-l jos, rămânând doar in sutien, urmând si pantalonii ,dezvenindu-mi boxerii Victoria Secrets. Luke se uita mirat la ei cu o sprancena ridicată si un rănjet pervers in colturile gurii

"Ce?" l-am întrebat ofensata

"Nimic..." isi scutura capul parca voind sa scape de un gând care il enerva. Nu a mai zis nimic , in schimb s-a uitat la mine intrebator. Am înțeles imediat a deja trecute peste subiectul anterior, asta însemnand ca ma intreba daca sunt sigura. Da, eram mai sigura ca niciodata. Am aprobat hotărâta din cap ,iar el a rănjet aplecandu-se sa ma sarute. Limba lui si-a facut loc in gura mea si o data cu ea si o mierazma de cirese inconfundabila.

Mainile mele au calatorit spre nasturele pantalonilor săi de blugi desfacandu-i usor. Odată ce am auzit ,'clic-ul' provocat de nasture electricitatea masiva s-a reintors la viata facandu-ma sa ma cutremur in bratarile lui. Intr-o fractiune de secunda am văzut cum pantalonii săi ai zburat prin camera. Am simțit cum mainile sale au inceput a se plimbe de sus in jos pe coapsa mea facandu-ma sa ma indoi lasciv sub el. Palmele sale s-au mutat pe spatele meu deschizand coapsele suntienului in timp ce ca cealaltă mana imi dădea usor boxerii. Acum e acum. Am putut simți erectia mare pe coapsa mea si atunci am înghețat realizand ca nu mai are nici el boxerii .

"Esti sigura ?" ma întrebat a 4 ora pe ziua de azi ,asezandu-se intre picioarele mele

"Da." spun hotărâta

"O sa doara. Trebuie sa imi spui cand vrei sa ma opresc ,da?" am aprobat din cap, in timp ce isi baga mainile sub spatele meu, luandua in brate.

A deschis sertarul cu mana dreapta scoțand un prezervativ,infasurandusi-l repede peste bărbația erecta. S-a pozitionat la intrarea mea si si-a împins încet si usor ,moment in care am simțit ca ma despic in doua de durere. Luke a ajuns repede la orgasm, neuitand pe parcurs sa ma intrebe de enșpe mii de ori daca ma doare si daca vreau sa se opreasca. Asta a fost cea mai frumosa si dureroasa experiența din viața mea. Dar mai mult frumoasa.

*End of Flashback*

"Alooo!!! Lexyyy!!" ma scoala din transa... nimeni alta decât Kriss

"Mm..da..ce?" zic in timp ce ma ridic ca sa ma duc sa mai i-au o cutie de inghetata

Perspectiva lui Kristen

Deci sper ca e destul de clar ca se intampla ceva...nu? Dar ce .....

Diary of a girl in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum