Capitolul 5: Kristen and Andrew

171 7 7
                                    

In video este cantecul Na Na- Trey Songz ________________________

Sunt in ora de muzica si ma holbez la Andrew, am noroc ca sunt in ultima banca de pe mijloc ... Mda... Am o scuza destul de plauzibila.. Cred... A venit in camasa alba cu 3 nasturi desfacuti si manecile suflecate. Ai naibii nasturi... Ii se vad muschii prin crapatura si de parca nu era deajuns se mai vad si prin camasa . Firar, iar eu acum se presupune ca ar trebui sa fiu atenta la aberatiile profului despre viata de apoi? Hă, ce gluma buna... Încercati voi sa fiti atenti , mai ales cand ai 17 ani si ai hormoni extinsi la maxim. Simt nevoia sa ma uit întruna in direcția pantalonilor lui... Si nu la croiala sau alte cacaturi de genu... Sau ma rog, la alt fel de croiala...

A, brusc mi-am adus aminte de suspansul in care v-am lasat data trecuta. Pai s-a intamplat cam asa: dupa ce ne-a dat Kat vestea care ne-a lasat masca, am bombardat-o cu mii si miliarde de intrebari si ne-a zis ca 'magia' s-a intamplat cu Rooney...Rooney Mouse. Eu i-am zis ca e ceva intre ea si baitul ala din clasa a7a.. dar ea nuuu, Batman-Batman. Si uite cum mereu am drepatate, si prin dreptatile mele fac oamenii fericiti -zic asta fara pic de modestie si cu putina ironie..logic-!

"Domnisoara Weist... Va rog la tabla si spuneti-mi ce am zis de la începutul orei pana acum." ma scoate profu din gandurile mele profunde despre circumferinta penisului lui Andrew...N-am zis nimic..Da-ti-ma in judecată!
Ma ridic incet din banca si merg la fel de incet către tabla. Andrew se uita la mine de sus in jos plimbandu-si ochii pe corpul meu ranjindu-mi pervers si facandu-ma sa ma furnic. Ce-i drept.... Nu aratam rau... Aveam niște blugi bleo-marin spre negru,mulati cu talie înaltă pana sub buric si un maiou mulat dark blue cu bretele groase de 3 cm latime,pana destupra buricului. In picioare aveam convers negrii stil gheata.Eram machiata simplu, dar imi stătea foarte bine: pudra alba, tus si rimel, gloss simplu. Parul era prins intr-un coc ametit, dar arata foarte bine, si nu aveam firele in toate părțile.Ajung la tabla si simt cum toți ochii sunt pe mine, mai ales a lui Andrew.

"Domnule Crowst... Ati putea va rog sa nu va mai uitati in direcția fundului domnisoarei Weist?" spune profu brusc, făcând toată clasa sa rada, insa obrajii mei nu erau de aceeași parere. M-am întors cu spatele la tabla, doar ca sa sau de privirea perversa a lui Andrew...Ochii lui caprui ma ardeau din cap pana-n picioare cu o privire perversa dusa la extreme, facandu-mi inima sa bată de 100 de ori mai repede. Toți colegii mei de clasa au observat cu ma privea Andrew si au scos toți un 'oooooooooooo' lung cu înțeles pervers.

"Ati invatat si voi vocalele si nu știți cum sa le folosiți?" le zic cu un aer superior inchizandu-le gura.

Andrew s-a uitat mândru la mine, probabil crezand ca o sa ma rosesc si o sa plec din clasa. Nici nu stie câtă încredere poate sa-mi dea privirea lui...

"Domnisoara, ati putea sa ne spuneti organele reproducatoare?" ma intreba profesorul, facandu-ma sa ma innec cu saliva. Pe bune??? Ia stai putin....De ce m-ar intreba un prof de muzica ceva despre biologie??

"Ă.. Domnule Qwert... de ce ma intrebati ceva legat de biologie?" intreb cu limba-n gât... de frica de a nu-mi tranti un 2 in catalog, cât si de a nu fi supusa la o exemlificare amanuntita a ceea ce pot face organele reproducatoare.... crede-ti-ma.. profu e destul de zapacit si isi da seama destul de repede de idilele dintre adolescenti...

"Pentru ca sunt profesor si pot sa te intreb despre orice materie vreau, mai ales ca ai un 7 la biologie si din cate stiu vrei sa ai medie mare.... si nu ma stârni sa te pun sa ne arati cum se folosesc organele reproducatoare." zice ranjind cu sub-înțeles... Ha! V-am zis eu, v-am zis, v-am zis!!!

"Pai nu mai tin minte..." mint incercand sa scap de întrebare

"Pe bune?!?! Ca mie mi se pare ca stii ce au fetele si ce au băieții. Si mai ales stiu ca tu esti o mică perversa, asa ca nu mai face pe inocenta si scrie o data ce au baietii." zice profu si i-au marker-ul de pe catedra

Diary of a girl in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum