5

203 18 42
                                    

Natasha: Doğru anladıysam Jack şu an Matt'i bizden alan adamla konuşuyor. Aynı masada. Ve bundan haberi bile yok.
Karen: Fisk?
Natasha: Emri veren değil. Cellattan bahsediyorum.
Karen: Hayır.....
Natasha hemen montunu giyer ve silahını alır.
Karen: Bende geliyorum.
Natasha: Onun karşısında ne yapabilirsin ki. Ben hallederim Karen burada kal.
Karen: O benim oğlum!
Natasha: AY AMK YETER SENDE BOZUK PLAK GİBİ BENİM OĞLUM BENİM OĞLUM BENİM OĞLUM! ANLADIK SEN DOĞURDUN!
Karen: Haklısın.
Natasha:Elbette haklıyım. Şimdi burada kal.
Karen: Yapamam. Lütfen bana bir silah ver seninle geleyim.
Natasha: Tamam. Ama dediğimi yapacaksın başka şey değil.
Karen: Anlaştık ortak.
Natasha kapıyı açar.
Karen: Biliyor musun? Seni özlemişim.
Nat kırgın bir şekilde Karen a bakar. Ve aynı kırgınlıkla cevap verir.
Natasha: Bende seni.

Kızıl saçlı genç adam arabada yanında oturan babasına baktı. Adam gergindi. Genelde hiç gerilmezdi. Aileden kimse genelde gerilmezdi. Bu onların olayıydı. Babasını o halde görünce o da heyecanlanmadan edemedi. Babası hazır olduğunda arabadan çıkacaklardı. Hızlıca başka bir arabaya yürüyen kızıl ve sarışın kadını gören adam doğruldu. Oğluna bir şey demeden arabadan çıktı ve kardeşine seslendi.
Adam: Natalia!
Natalia....Natasha bu ismi duymayalı çok olmuştu. Natasha olalı çok olmuştu. Ona böyle seslenen çok az kişi kalmıştı onları da görmeyeli çok olmuştu. Arkasını döndü. Gördüğü kişi işe duygusal bir şok geçirdi kadın. Abisi.. Ivan Romanov... Arabadaki gencin de Nikolai olduğunu tahmin etti. En son 4 yaşında gördüğü yiğeni. Ivan kız kardeşine baktı. 20 yıl... Kadın neredeyse hiç yaşlanmamıştı. Sadece yorgundu. Daha fazla sabredemeyen adam kız kardeşine sarıldı.
Natasha: Abi.
Arabadan çıkmış Nikolai yıllardır resimlerini gördüğü kadına baktı. Kız kardeşinin ismini aldığı kadına baktı. Odası hep kilitli duran kadına. Babasının en çok değer verdiği şey şüphesiz o kadındı. Halası.
Karen: Aile anını bölmek istemem ama...
Natasha Karen a baktı.
Natasha: Haklı. Gitmemiz gerekiyor. Jack tehlikede.
Nikolai: Kim?

Ivan ve Nikolai ın da kervana katılması ile otele gittiler. Natasha Karen ı Nikolai a emanet etti. Nikolai ve Karen arkada Ivan ve Natasha öndeydi ve sonunda sadece bir masası dolu kalmış cafeye vardılar. Natasha Jacki gördü. Ama diğer adamın arkası dönüktü. Kim olduğunu anlamadılar.
Natasha: Jack!
Jack Natasha ya hafif şaşkın şekilde baktı. Bucky de arkasını döndü. Yıllardır aradığı kadını görmeyi beklemiyordu tabi. Natasha da onunla göz göze gelince silahını düşürdü. Bir Only you anı yaşanıyordu. Kimse bir şey anlamamıştı. İkisi de sadece kendilerinin duyabileceği kadar sessiz bir şekilde birbirlerinin adını söylediler.
Natasha: James?
Bucky: Natalia...
Jack: Ne?
Tabiki Jack Bucky i duymuştu.

Bu bölümde Bebişime gelsin Sonya_romonoff iki bölüm attım bu sabah bence bu size bir kaç hafta yeter ne dersiniz?

After the DevılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin