8

153 14 12
                                    

Sarışın kadın yeni hedefinin peşindeydi. Rusya nın soğuğu ona eski anılarını hatırlatıyordu. Yıllar geçmişti tabi onların üstünden. Ama kadın değişmemişti. Görevini yapacaktı. Onu bulduğu yerde öldürmesi gerekiyordu. 5 yıldır peşindeydi. Bu sefer onu öldürecekti.
O sırada Natasha evde Jack ile antreman yapıyordu. Jack Nat ı son zamanlarda bu antremanlarda görüyordu. Günde 5 kez birer saatle yapılan antremanlar ikilinin tek zaman geçirdiği zamanlardı. Diğer zamanlarda Nat, abisi ve Bucky ile beraberdi. Jack ne olduğunu bilmiyordu. Ama Üçü bir odaya geçip saatlerce orada kalıyordu. Jack in hayal gücü sınırlarını zorlamaya başlamıştı. Jack ise o zamanlarda Nick ile kaynaşıyordu. İyi anlaşmaya başlamışlardı. Karen ın ise yaptığı pek bir şey yoktu. Boş boş takılıyordu evde. Her ne kadar Nat İvan ve Bucky nin yanına gitmek istese de onlar onu içeri almıyordu. Jack şu an Nat ile antreman yaparken Karen a güvenmediğini fark etti. Neden bu evdeydi? Bunun olası sebeplerini düşünürken Nat ın sopa ile beline sağlam bir darbe indirmesiyle yere düştü.
Natasha: Dikkatin burada değil.
Bucky: Dengesi de berbat.
Jack ters ters arkada onları izleyen adama baktı. Nereden çıkmıştı şimdi.
Natasha: Haklı. Bu adamı iyi dinle beni de o eğitmişti.
Jack: Gayet iyi iş çıkarmışsın o zaman.
Bucky: Sanırım o zamanlar yaptığım tek iyi şey...
Jack ikisinin anlamlı bakışmasına dayanamaz ve bağırır.
Jack: Tanrım! Bir oda bulun!(get a room)
Nat ve Bucky şok içinde genç adama bakarlar.
Jack: 1 haftadır böylesiniz ya bu ne! Sevişin de kurtulalım ya! Bir kıskançlık yaptırmadınız be şu tiplere bak yavru köpek gibi!

Ivan: Tamam korumayı iki kat arttırın o halde...
Karen Ivan ın olduğu odaya girer ve onu telefonla konuşurken yakalar. Ivan eli ile bir dakika işareti yapar.
Ivan: Kapatmam gerekiyor. En ufak bir sorunda beni arayın.
Karen: Önemli bir konuşma sanırım?
Ivan: Halledemeyeceğim bir şey değil. Bir şey mi oldu?
Karen: Sadece uğramak istedim. Ve şey.. artık Natasha ve Bucky ile olan toplantılarınıza...
Ivan: Üzgünüm bu mümkün değil.
Karen: Matt i öldüren kişi hakkında konuştuğunuzu biliyorum. Bırakın ben de katılayım. Burada Jack in hayatı tehlikede. Oğlumun hayatı...
Ivan: Biz hallederiz ama endişen için teşekkür ederim.
Karen: O benim oğlum hakkında bilgi edinmek hakkım.
Ivan: Üzgünüm bu benim kararım değil.
Karen kızgınlıkla odadan çıkar. Kararın kimin olduğunu anlamıştır. Natasha... başka kim olacaktı ki zaten. Natasha Romanoff oğlunu çalmıştı. Karen da onun sevdiği birini çalacaktı. O sırada Bucky Nat ve Jack in yanından gülerek ayrılmıştı. Jack in söylediği sözden sonra uzun ve tuhaf bir sessizlik olmuştu. Bucky de durum tuhaflaşmadan gitmeye karar vermişti. Karen onu bahçede hava alırken gördü. Ödeşme zamanı diye geçirdi içinden. Ve yavaşca Bucky nin yanına gitti.
Karen: Selam.

After the DevılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin