12

143 17 51
                                    

Herkes şaşkınlıkla gelen kadına baktı. Kadını kimse tanımıyordu. Karen hariç. Jack doğduğu zaman hastaneye gelmişti. Karen ın onunla ilgili ilk düşüncesi " Matt in bir mükemmel arkadaşı daha" olmuştu. Karen her zaman Matt Foggy ve kendisi olacağını düşünmüş öyle ummuştu. Ama şimdi Clint ,Bobbi,Nick Fury,Natasha.... özellikle Natasha. Hepsi hayatlarında olmuştu. Özellikle Natasha.

Bobbi herkese tek tek baktıktan sonra Jack'i gördü. Ve ona yaklaşıp sarıldı.
Bobbi: Aman Tanrım Jack. Ne kadar büyümüşsün. Seni en son gördüğümde 4 yaşındaydın.
Karen: Sen sadece onun doğumuna ve ilk doğum gününe geldin.
Bobbi Karen a ter s ters baktı.
Bobbi: Sen bilmezsin ama OĞLUN 3 yaşındayken Natasha benim yanıma Avustralya ya geldi. 1 yıl kaldılar. Jack bir yıl kaldı.
Natasha: Bir süreliğine onu bırakmak zorunda kalmıştım. Bu kişi güvenebileceğim biri olmalıydı. Onlardan çok yok.
Jack: Neden?
Natasha: Güvenliğin in ortadan kalkması gereken durumlar vardı.
Karen: Sen de onu terk ettin yani?
Bobbi: Her gün aradı ve her hafta geldi. Buna terk etmek diyemem.
Jack derin bir nefes aldı. Harika! Annesinden başka babasının hayatındaki tüm kadınlar ona annelik yapmıştı. Hastalandığı zaman Nat ın onu götürdüğü Claire, babasının dinini öğrenmesi için götürdüğü kilisedeki rahibe Maggie-ki aynı zamanda babaannesi- Babasının en yakın arkadaşı Foggy amcanın eşi Marcy.....

Hepsini hayatında en az 1 kere ggörmüştü hepsinde en az 3 hafta en fazla 1 ay kalmışlardı. Annesi hariç. Bir tek Karen Page ona annelik yapmamıştı. Bu gerçekten acıtıyordu. Şimdi hangi hakla yanına gelmişti ki. Hangi yüzle. Jack kızgınca Karen a baktı. Herkes bu bakışı fark etmişti.
Karen: Neden bana öyle bakıyorsun. Ona bak! Bırakmış seni! 1 yıl hem de! O benimle aynı ama ona kızmıyorsun.
Jack: Çünkü Nat beni her yılın bir ayı birine bırakıyordu. Güvenliğim için. Beni bırakıyor ve peşimizdeki insanların icabına bakıp geliyordu. 1 hafta da o kalıyordu ben babamı tanıyım diye. Rahibe Maggie, Foggy, Claire.... Hepsini tanıyorum.
Karen: Claire mı? Ciddi misin? O babanın eski sevgilisi.
Natasha: Ben de öyleyim Karen ne olmuş. Sen de Matt den önce Foggy ile çıkmamış mıydın?

Karen hala anlayamıyordu. Nasıl kimse bu kızılın gerçek yüzünü görmezdi. Neden! O Matt i elde edememiş ve Jack i çalmıştı. (Valla şizofren bu kadın dndmd) Karen 'ın her şeyini çalmıştı. Her şeyini.
Natasha ise Jack in yanındaydı. Jack sinir krizi geçirmişti. Bucky ve Bobbi de kapıda onlara bakıyordu. Natasha Jack in sakin olduğundan ve uyduğundan emin olduktan sonra onların yanına gelip kapıyı kapattı.
Bucky: Nasıl?
Natasha: İyi değil. Karen gerçekten onu yıpratıyor. Belki oğlu ile bir şans daha istiyor ama bunu elde etme biçimi bu çocuğu yok edecek.
Bucky: İzin vermeyeceksin?
Natasha: Hakaret sayarım. Tabiki de vermiycem.
Bobbi: Demek ünlü kış askeri bu arkadaş.
Bucky Bobbiye şaşkınca Natasha da sus grzklı der gibi baktı.
Bucky: Ünlü?
Natasha nın arkadan yaptığı sus amk hareketlerine aldırmayan Bobbi-çünkü o bir shipper- devam etti.
Bobbi: Nat anlatmıştı ya sizi. Bence hala unutamadı seni.
Bucky Nat a doğru döndüğü zaman abidik gubidik hareketler yapan kızıl kadını gördü.
Bucky: Natalia napıyon?
Natasha far görmüş tavşan gibi saçma bir pozda kaldı.
Natasha: Sabah sporu.
Bobbi: Saat akşam 7 ama.
Natasha: Bir yerlerde sabah.

+10 yoruma yb gelicek aynı kişi atarsa yorumu +30 yaparım. Çünkü yorum okumak istiyorum çok eğlenceli.

After the DevılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin