Part 8🌸

24 6 0
                                    

Heyy gaisss i'm back with the new chapter..support lahh ff nii..bgi kwn korang baca..pleassee..thanks for yaa..love you all..

Miss Kim : okayy guyss gather around saya taknak kamu semua terpisah kalau takk kamu semua akan sesat.

Pelajar : naee

Miss Kim : okay dgr sini semua..sebentar lagi Mr Lee dan Mr Park akan beri kan kunci bilik kepada ketua bilik kamu semua..lepas dah dapat kunci kamu semua perlu berehat dan pada pukul 3.00 p.m. nanti kamu di minta turun seperti yang sudah dikata kann oleh Miss Song tadi kerana sudah sampai masa kamu untuk makan tengah hari walaupun ianya waktu petang..kalau saya nampak ada yang tak turun lagi saya cuma nak pesan yang tak turun tuu makanan habis and kalau makanan habis jangan nak merungut pulak lepastu sibuk lapar lahh apa lahh nanti when kita buat aktiviti petang nii so sila ikut arahan dan sila datang ke lobi ini pada pukul 3.00 p.m. tepat!! Arasseoo!!!..

Pelajar : naee.

Miss Kim : good..

Mr Park and Mr Lee : We're backk!!

Mr Park : okayy pada saya ialah kunci bilik pelajar perempuan dan pada Mr Lee ialah kunci bilik pelajar lelaki jadi ketua setiap kumpulan sila ambil kunci anda daripada kami berdua.

~Rena Squad~

Hara : okayy siapa nak jadi ketua angkat tangan or kita buat vote jerr.

Hana : aku tak kisah aku ikut jerr.

Rena : aku pon.

Haneul : aku pon sama..aku ikut jerr.

Hara : okayy aku tau..memandangkan Rena ada abang abang dia kat sini aku cadang kann yang Rena jadi ketua..amacam okayy takk..

Hana : yeahhh akuu sokong 200%.

Haneul : boleh jerr..ehh tapi aku tak tau pon kau ada abang.

Rena : haihh aku jugakk yerr lahh yerr lahh aku jadi ketua..haah aku memang ada abang tapi aku rahsiakan dekat orang lain kecuali kawan aku dua orang nii dengan cikgu jerr tau.

Haneul : ohh..okay okay..mind i know who your brother??

Rena : boleh but not now nanti kat bilik now aku kena ambik kunci dulu kalau takk nanti Mr Park marah.

Haneul : okayy.

Meanwhile Sungjae squad~

Sungjae : okayy siapa nak jadi ketua..aku nak ketua yang boleh jaga kita semua means err korang faham kann maksud aku..bukan lgbt okayy..aku sendiri pon tak suka lgbt tuu semua.

Hyuk : aku tak kisah aku ikut jerr.

Leo : aku pon sama.

N : aku cadang kann Leo jadi ketua.

Sungjae : okayy lainn..cadangan lain??

Ravi : aku cadangkan kau Sungjae.

Sungjae : erkk akuu??..okayy lahh lainn or cadangan ditutup.

Kwang Hee : aku cadang kann cadangan ditutup.

Sungjae : okayy kita vote siapa undi yang terbanyak dia yang jadi ketua..setuju.

Yang lain : naee.

Sungjae : first Leo..siapa undi Leo angkat tangan.

N, Hyuk dan Kwang Hee : ( angkat tangan )

Sungjae : okayy Leo dapat 3 undi..siapa undi Sungjae aka aku angkat tangan.

Ravi : ( dengan muka sedih angkat tangan perlahan-lahan )

You Stole My Heart ^BBH^ SU - OHWhere stories live. Discover now