Setelah 1 jam mereka pergi membeli belah di Jeju Mall, mereka terus balik ke hotel untuk bersiap untuk membuat aktiviti yang disediakan oleh Miss Kim.
Tapi disebabkan diorang dah mandi dah sebelum pergi mall tadi diorang hanya meletakkan barang yang sudah dibeli di dalam bilik dan keluar semula dengan mengenakan baju sukan sekolah sebab yerr lahh kann nak buat aktiviti takkan lahh nak pakai baju yang diorang pakai tadi masa nak pergi mall.
~ Di lobi hotel ~
Rena squad p.o.v
Hara : okayy gaiss sekarang aku nak tau mana Miss Kim?? Yang lain semua dah ada dah dekat sini. Dia dengan cikgu cikgu yang lain jerr yang takde lagi.
Hana : haah erkk tadi dia yang kata tepat pukul 3.00 p.m. dah ada dekat lobi. Ni kita dah sampai sebelum pukul 3.00 p.m. dia belum sampai sampai lagi.
Haeun : haah. Bukan sepatutnya cikgu ke yang kena turun awal dulu sebelum murid murid.
Rena : entah lahh. Malas aku nak ambik tau pasal cikgu cikgu nii semua. Yang aku nak tau bila kita boleh siap aktiviti nii.
End Rena squad p.o.v
Miss Kim : okayy murid murid sekalian. Maaf saya lambat sebab tadi saya pergi uruskan kamu semua punya tempat kat majlis nanti. So saya akan beritahu majlis apa nanti selepas selesai membuat aktiviti kita di pantai. Sekarang saya nak kamu semua pergi ke arah bas yang sedang tunggu di luar dan masuk ke dalam bas itu untuk pergi ke arah pantai. Kalau ada apa apa soalan boleh tanya sekarang kalau tiada sila pergi dan masuk ke bas itu sekarang.
Hyukjae : Miss saya nak tanya.
Miss Kim : haa kamu nak tanya apa?.
Hyukjae : mana Miss Song, Mr Lee dan Mr Park??
Miss Kim : ohh diorang dah ada dekat pantai dah.
Hyukjae : ohh..okay Miss thanks.
Miss Kim : okayy. Dahh jom masuk cepat nanti kita terlambat pulak nak pergi majlis tuu.
Setelah mereka semua masuk ke dalam bas, Miss Kim mengarahkan pemandu bas itu untuk ke Pantai Jeju. Dalam perjalanan ke Pantai Jeju, bas itu dipenuhi dengan gelak tawa dan nyanyian dari pelajar itu termasuklah Miss Kim.
Selepas 10 minit mereka tiba dia Pantai Jeju dengan selamat. Miss Kim meminta mereka untuk pergi ke arah cikgu cikgu yang lain yang sedang memegang beberapa barang yang diperlukan untuk mereka membuat aktiviti.
Miss Song : okayy semua saya nak awak semua beratur mengikut kumpulan masing masing. Sebelum itu awak semua nampak tak plastik hitam yang Mr Park pegang tuu??
Pelajar : nampak Miss.
Miss Song : okayy plastik itu nanti Mr Park akan beri dua helai plastik untuk setiap kumpulan untuk mengumpul sampah sampah yang ada di pantai ini. Selagi tak bersih selagi tuu kamu tak boleh balik. Arasseo!!.
Rena : waddepark weyhh Miss Song nii.
Miss Song : yess Rena. Water park takde kat sini lagipon kita takkan ke sana.
Rena : err okayy Miss.
Dan pelajar yang lain pula mengeluh kerana ini adalah aktiviti yang mereka perlu buat di Jeju. Ada juga yang menjerit kegembiraan kerana dapat berbakti kepada negara yang tercinta.
Setelah 1 jam mengutip sampah di sekeliling pantai mereka semua pulang ke hotel untuk bersihkan diri dan bersiap untuk ke majlis itu.
Miss Kim cakap mereka akan ke satu majlis yang dipanggil SBS Gayo Daejun jadi mereka semua menjadi teruja dan sebelum Miss Kim mengakhiri kata katanya mereka telah pon meninggalkan Miss Kim dan cikgu cikgu yang lain di lobi. Nampak takk dia punya teruja nak tengok idol lain macam.
YOU ARE READING
You Stole My Heart ^BBH^ SU - OH
FanfictionCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis yang tinggal bersama 4 orang abangnya yang terkenal jatuh cinta pada pandangan pertama terhadap rakan abangnya tetapi tidak sedar akan perasaan nya begitu juga dengan rakan abangnya. Adakah dia sedar akan...