Yuhuuu i'm back maap lerr lambat update takde idea tho thenn thenn bila mls dh smpi tahu" jerr lahh. So read juseyo.
Throwback Hara and Jimin~
Hara sedang berjalan jalan di atas pantai tanpa selipar then Hana yang teman Hara pergi pantai itu pon memulakan rancangan yang telah diberitahu oleh Rena tadi dengan perlahan lahan takut disyaki oleh Hara.
Hana ternampak crush Hara di hujung pantai itu bersama Taehyung tapi dia tak bagitahu yang dia nampak crush Hara berada tak jauh di hadapan mereka tetapi Hana mengajak Hara pergi ke tempat mereka.
" weyhh Hara jom pergi sana macam best jerr " kata Hana mengajak kawan nya itu.
" haa boleh jugak. Jomm " kata Hara tanpa menyedari ada dua orang senior dan senior itu termasuk lahh crush dia di hadapan.
Sedang mereka berdua berjalan menuju ke tempat Taehyung, Hana dan Hara berbalas kenyitan mata untuk menandakan yang dia dan Taehyung akan sengaja tolak Hara dan crush nya untuk sama sama jatuh but not too hard.
" cantik kann tempat nii Taehyung. Kau rasa boleh takk nanti aku bawa Hara pergi tempat nii lagi mesti dia suka. " kata crush Hara.
" haah Jimin betul cakap kau tenang jerr tempat nii. Jom lahh kita pergi depan sana aku rasa dahaga pulak " Kata Taehyung mengajak Jimin aka crush Hara menuju ke arah Hara dan Hana tapi Jimin tak perasan ada Hana kat depan sebab dia terlalu fokus melihat laut yang indah itu.
Bbukkk~~
" ouchh aduhh appo..ahh miann " ngadu Hara tanpa melihat orang yang dia langgar ketika sedang melihat keindahan ciptaan Tuhan dan ketika dia sedar dia berada di atas badan seseorang dia terus bangun dan muka nya terus memerah seperti tomato.
" oohh sorry..neo gwenchana " Kata Jimin. Yer dia lahh yang melanggar atau dilanggar oleh orang di atas nya iaitu Hara. Apabila dia sedar siapakah orang itu dia terus meminta maaf dan bertanya tentang keadaan Hara.
" n..n..nae..nan gwen..gwenchana " kata Hara gagap.
Siapa jerr tak gagap bila kau jumpa crush dengan cara macam nii then dia tanya kau okay ke takk.
" neo appo..ada sakit kat mana mana tak " Tanya Jimin lagi.
" err..t..t..takk..s..s..saya okay jerr " Jawab Hara dengan gagap. Apabila dia hendak melarikan diri untuk mengelakkan rasa malunya dia merasakan ada orang yang memegang pergelangan tangan nya untuk bercakap dengan nya lagi.
" chakkaman..awak nii Hara right " kata Jimin sambil memegang pergelangan tangan Hara. Well dia tak perasan yang dia pegang tangan anak dara orang. Nasib baik tak kuat.
Melihatkan Hara berasa sedikit tidak selesa kerana daripada tadi Hara hanya memandang tangan kiri nya yang sedang dipegang oleh Jimin dia mula melepaskan tangan Hara.
" ohh sorry " kata Jimin melepaskan tangan Hara dengan lembut.
" its okay..yeahh saya Hara..kenapa yerr " tanya Hara hairan..even dia malu nak berdepan dengan crush nya..dia tetap beranikan diri untuk bercakap dengan crush nya..yerr lahh selalu dia tak di notice pon then tetiba dia kena notice so dia nak tahu kenapa crush dia panggil.
" saya nak cakap something boleh " kata Jimin.
" n..n..naee " kata Hara.
Taehyung dengan Hana dah lama larikan diri selepas menjayakan rancangan mereka berempat untuk Jimin dengan Hara.
" errmm macam mana nak cakap yer..okayy okayy straight to the point " kata Jimin dengan perasaan nervous.
" ermm okayy " kata Hara ringkas.
YOU ARE READING
You Stole My Heart ^BBH^ SU - OH
FanficCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis yang tinggal bersama 4 orang abangnya yang terkenal jatuh cinta pada pandangan pertama terhadap rakan abangnya tetapi tidak sedar akan perasaan nya begitu juga dengan rakan abangnya. Adakah dia sedar akan...