1. Ce gândesc fetele când văd un baiat

0 1 0
                                    

Dah, populația feminină poate fi greu de înțeles și foarte bipolară, dar și partea masculină trebuie să fie într-un anumit fel ca toate să fie bine și frumoase.

  Bon, iar acum, vă prezint unele din gândurile unei fete când văd un baiat prima oară.

  • Da, noi ne uităm prima data la aspect. Să fim serioși fetelor, rar găsim cazuri in care băieții urâți dar isteți au iubite pe măsură. Ideal, ar fi că băieții să aibă toate calitațile principale: și frumusețe, inteligență și în prim-plan, bun simț.

   Deci, dacă vrei să cucerești o fată, fii decent. Nu neaparat o ținută de firmă pentru că nu tricourile Adidas sau încălțămintea Nike dau o primă impresie bună. Bine, dau și alea, dar e de 10 ori mai important să fii spălat și cu un tricou simplu negru din piață decât să ai tricou de 200 lei și dinții galbeni sau părul unsuros.

  • Nu fii arogant.
  Personal, urăsc băieții care au Iphone și se laudă cu el de parcă a cumparat America. Degeaba ești frumos și ai bani, dacă te lauzi cu ei mai ceva ca persoanele alea care au huse transparente, își pun banii în husă și trec pe lângă alte persoane cu telefonul la ureche, prefăcându-se că vorbesc la telefon.

   Deci, pe bune, imaginează-ți o fată cu Converse în picioare și cu tricou din Zara pe ea, stând numai cu picioarele pe bănci/scaune și arătându-și pieptul mai ales ca să se vadă tricoul ( da' și altceva )

  Deci fară aroganță. Sunt persoane care donează mii de euro săracilor și tu te dai mare cu un telefon la 2000 de lei sau cu adidasi de 400 lei.

  • Comportă-te decent cu alte fete!
  Asta e unul dintre primele gesturi pe care le observă o fată și care îi dă de gândit.

  Dacă tu vrei s-o combini pe ( idk, Ana ) și ea vede că i-ai pus piedică ( Dănuței) sau ai râs când altcineva și-a bătut joc de o fată, Ana va vedea ce comportament de „erou”ai tu.

   Deci dragi băjeți, fiți niște cavaleri cu toate fetele, indiferent cum arată ele.

  Și ca ultim punct:

  • Fii o persoană cu capul pe umeri.
  De exemplu, dacă vrei s-o combini pe gagica aia din a-9-a care e boboacă și e eminentă, eu zic să nu faci lucruri „ copilărești ” în jurul ei.

  NU MĂ ÎNȚELEGEȚI GREȘIT:

  O floare nu e un gest copilăresc.
  Dar, vorbe de genul:

  „ Îmi bag .... în ea de școală;
    
  Ce vei face după liceu?
  
   — Mă bag la uzină/căpșuni în Spania/ mă duc unde vreau/văd eu. ”

  Daca fata vede că tu nu vrei un viitor bun, o va face să se gândească mai bine.


Logica unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum