Pentru introducere, vreau să vă urez un Crăciun fericit dragele mele și multă fericire si prosperitate, mai ales de Sărbători.
Acum că am încheiat cu introducerea, să intrăm în pâine.
SECRETELE UNEI FETE.
1- Dacă persoana ta intereseaza o fată, va ști tot ce se poate despre tine. Da, mai ceva ca FBI-ul. Așa că, ai grijă, până și ultimul comentariu de la ultima poză din primul an de pe Facebook-ul tău îl va ști.
2- Ne plac băieții de genul „ bad boy” dar inteligenți. Da, dacă e drăguț, are atitudine periculoasă și învață bine, nu va muri singur în niciun caz.
3- Machiajul este baza unei fete, în majoritatea cazurilor.
4- Dacă o fată nu te place ori te va ignora ori se va comporta ciudat cu tine. Deci fii atent.
5- De obicei, doar măgarii dau mesaj la fetele mai mici pe rețelele de socializare - si asta chiar e periculos.
6- Dacă acorzi atenție unei fete si ea observă, poate vei aprinde în ea o mică scânteie pentru tine. Dacă îi zâmbești, o dai peste cap total.
7- Suntem sensibile, chiar dacă nu o aratăm. Putem plânge și două ore dacă ceva chiar ne supără.
8- Putem să ne imaginăm o viață alături de acel baiat care poate nici nu ne cunoaste, dar pe care îl placem.
9- Iubim florile.
10- Ne plac poreclele mai ales :„ prințesă, îngerule/îngeraș, regina mea, etc”.
CITEȘTI
Logica unei fete
Teen FictionDa, da, fetele sunt greu de înțeles. Dar dacă tu vrei să fii cu una, nu trebuie să o înțelegi ;))