Nu va fi așa de greu, deci, dă-i bice!
1 Zâmbește-i smecher și râziO fată, normal că va fi atrasă de un băiat drăguț, șarmant și cu simțul umorului. Nu fi închis în tine și ursuz, când este prin jurul tău, încearcă să fii sociabil cu alte persoane, râzi cu alte fete, vorbește, etc.
2 Vorbește cu alte fete dar uită-te la ea
Fetelor le place să primească atenție. Așa că dacă ea este în aria ta vizuală, încearcă să " flirtrezi " cu o colegă dar privirea ta și oarecum zâmbetul tău să fie mereu îdreptate spre fată. Și ea să sesizeze asta.
3 Stai cu prieteni de ai tăi
E bine să stau cu amicii tăi și ea să vadă asta. Va crede că nu ești un singuratic imposibil și te va vedea mai cool.
4 Băgă-te în seama cu ea
O placi?
Bun, du-te și vorbește-i!
Ciocnește-te de ea pe scări, vorbește cu un amic să-i pună piedică și tu s-o prinzi în brațe ca un scump cavaler ce ești, vorbește cu profa aia smecheră să faceți un proiect amândoi, doar fă ceva.5 Fii relaxat.
Relaxat în orice vei face: când te bați, studiezi, mergi spre școală încet deși știi că ești în întârziere, mănânci, vorbești cu colegi, cam în orice.
Nimănui nu i-ar place un iubit stresat, care nu poate să stea nici două minute fară să se vaite sau să se uite la ceas.
CITEȘTI
Logica unei fete
Teen FictionDa, da, fetele sunt greu de înțeles. Dar dacă tu vrei să fii cu una, nu trebuie să o înțelegi ;))