#Dürüst olmak.#

70 29 0
                                    

hala kendime inanamiyordum okadar benle cikmak isteyen erkekler varken dersanede ben bir erkege acilmıstim.

Artik olanlar olmustu ben nasil bole gururumu ayaklar altina almistim ama soylemem gerekiyordu yapicak biseyim de yok tu olan olmustu mesaj atti.

Bakmakta istemiyordum aslinda acaba okumadan silsemiydim yok ne olursa olsun okumaliydim.

Maral biraz benim de tuhafima gitti ne yalan soyliyim hep erkekler teklif eder hep erkekler koşar   genelde kizlarin pesinden ama sende bana ozel hidsettirdin kendimi bende hemen araya girdim zaten benim pesimden kosanlar varken ben seni tercih ettim.

Hayat herzaman surprizler cıkariyo karsimiza iyisiylede kotusuylede  ben lafi eveleme den gevelemeden  soylemek istedim sana  ben dusurustlukten ve dogrudan yanayimdir  bundan sonrasi sana kalmis ya ön  yargili olup konusmak istemiyorum dersin

Konusmayiz yada yo seni tanimak isterim dersin sana kalmis ha şunuda soyliyim yaptiğimdanda utanmiyorum sevmek hoslanmak ayip dil.

Bundan da zerre kadar pisman deyilim diye yazdim ve  yolladim Maral dogrusu cesaretin beni şasirtti direk bunlari bana solemen Dürust olman cok onemli biseydi   onyargili olmicam seni tanimak isterim bende. 

Ayrica düşündügün gibi  öyle  önyargili dilimdir  tanimak lazim birbirimizi olmadi ole konusmak istemiyorum deriz birbirimize zaten deyince ben şok yuru git kizim isine falan beklerken herşey simdilik yolundaydi hadi insallah bakalim.

Takibi güzelliyimde yerindeydi azda olsa beyenmistiki insan hic beyenmedigi biri icin boyle tanismayi kabul edermiydi hic .

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin