Bölüm iki: gizli aşk💖

989 57 18
                                    

Sebastian dan: : ah benim küçük Ciel im uyurken o kadar masum ve sevimli ki..
Ona şu haldeyken dokunmamak benim gibi tutkulu bir iblis için o kadar zor ki...
Sebastian Ciel in dudaklarına küçük ve masum bir öpüçük kondurup oradan ayrıldı.
Ciel den: gördüğüm rüya yüzünden birden irkildim. Sebastian ın beni kaldırmasına henüz 1 saat vardı. Usulca yataktan kalkıp mutfağa doğru ilerledim..
Tahmin ettiğim gibi Sebastian kahvaltıyı hazırlıyordu.Ona gözükmeden gizlice izlemeye başladım...
Tanrım bir insan yani iblis yumurta çırparken bile nasıl bu kadar yakışıklı olabilir ki lanet olası iblis...
Sebastian beni fark etmiş olacak ki birden arkasını döndü

Sebastian dan: küçük sevimli Ciel im gözlerinde hala uykunun masum ve bir o kadar da tahrik edici mahmurluğunu görebiliyordum.
Üzerindeki kısa gecelik beni her ne kadar tahrik etmeye yetse de kendimi ( uzun süredir yaptığım gibi ) tutmak zorundaydım.

Sebastian: bocchan neden benim gelmemi beklemediniz?

Sebastian: Ah efendim ayaklarınız bile çıplak böyle giderse hasta olacaksınız.
Ciel i ani bir hareketle kucağına aldı ve odasına çıkardı.
Ciel: kraliçeden bir haber var mı ?
Sebastian: evet bocchan bu sabah bir mektup geldi.
Sebastian Ciel i nazikçe ve ince dokunuşlarla giydirmeye başladı.

Ciel iç ses: ah lanet olası iblis bana bu şekilde dokunurken kalbimin nasıl küt küt attığını bir bilsen...
Sebastian iç ses: ahhh Ciel sana bu şekilde dokunurken öylesine tahrik oluyorum ki .... hemen işimi bitirip buradan çıkmalıyım ( sertleşmiş erkekliğimi zaptetmek zorundayım).
Sebastian ani bir hareketle Ciel in üzerine çıkar:

Ciel : hey sen ne yapıyorsun? (Bu aslında çok hoşuma gitmişti)

Sebastian: üzgünüm efendim ama kendimi daha fazla zapt edemeyeceğim ...

Devam edecek ...

Devıl Butler Love😈😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin