Bölüm7

607 45 5
                                    

Finny kapıyı açar açmaz Elizabeth içeriye geçti;

Ciel immmm ciel immmmm seni çok özledimmm...

Ciel: merhaba Lizzy hoş geldin.
Sebastian:hşgldnz lydm
Elizabeth: seni ziyarete ve bu akşam vereceğim baloya kaçırmaya geldim

Sebastian: ah leydi Elizabeth...
Cıel: kesinlikle orada olacağız. Değil mi Sebastian??

Sebastian: YS my LRD
Elizabeth: e madem geliyorsunuz ben attık gideyim Cielllimm
( Ciel e küçük masum bir öpücük verir)

Sebastian: aman tanrım bu küçük ********** ne olduğunu sanıyor ****** benim cielimii nasıl öper o!!!

Elizabeth iç ses: bugün Ciel e yaklaştığımda ondan bir şeytanın kokusunu aldım. Zaten hayatında başka biri olduğunu biliyordum ama ... o kişinin bir şeytan olduğunu bilmiyordum ...ama her ne olursa olsun ciel i koruyacağım ( Elizabethin aslında bir melek olduğundan karakter tanımında bahsetmiştim) o yalnızca benim. Yapacağım tek şey o şeytanın kim olduğunu bulmak ve cielim den uzklaştırmak.

Ciel: Sebastian akşam için hazırla beni.
Sebastian: elbette bocchan. Birşeyi merak ediyorum.
Ciel: neymiş o??
Sebastian: dün gece beni sevdiğinizi söylemiştiniz... fakat şimdi...
Ciel: Dinle Sebastian...
Kalbimde her zaman sen olacaksın ama ... yaşadığımız şey imkansızlıklarla dolu...
Bunun Lizzy ile ilgisi yok.Ayrıca ben bir kontum.. seninle böyle bir ilişkimiz olduğu duyulursa...( gözünden yaşlar süzülür..)

Sebastian: anlıyorum yani sanırım.Ama sen neyin nasıl olmasını istersen öyle olacak.. bu
İblis'in kalbi her zaman küçük efendisine bağlı olacak.

Akşam olur...
Sebastian: bocchan, gidelim artık araba hazır.
Ciel:.... evet evet tamam.

Baloya gelirler..
Elizabeth: ah Ciel immm hoş geldin. Bende seni bekliyordum

Sebastian:( öfkeden turp gibi kızarmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sebastian:( öfkeden turp gibi kızarmıştı.)
Elizabeth: ah Sebastian sende hoş geldin. Sen biraz fazla kırmızısın??? Haydi git ve birşeyler iç.

Sebastian: seni .... küçük *** ah yani elbette leydim...

Sebastian eline bir kadeh kan kırmızısı şarap 🍷 alır ve bahçenin kuytu bir köşesine geçer..

Şeytan lordu: Sebastian Michaelis!!!!

Sebastian: ah .... olamaz.... yoksa bu...şeytan lordum???

Şeytan lordu: kurallara karşı geldin Sebastian!!!Bir iblis olarak efendine aşık oldun ve onunla ilişkiye girdin!!!!!

Sebastian: haklısınız ... ve bedelini ödemeye hazırım...

Şeytan lordu: Cezan belli Sebastian Michaelis!!!! Senin Dünya ya gitmeni 10 yıl boyunca yasaklıyorum..

Sebastian:nasıl uygun görürseniz lordum..:(:((

Beraber ortadan kaybolurlar..

O sırada Ciel;
Elizabeth ile dans etmektedirler...
Ciel: şey Lizzy ben uzun süredir Sebastian ı göremedim ; bir bakıp geleyim.

Gider...

Devıl Butler Love😈😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin