Sebastian:(saklandığı yerden çıktı ve Cıel e doğru ilerlemeye başladı)
Sebastian: genç efendim..... bunu, bunu bize yapamazsınız!
Cıel: fakat..... fakat sen.... beni terkeden sendin aşağılık iblis!! Ne diye geri döndün ki!?
Bu arada Elizabeth dahil herkes onlara bakarak neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardır.Sebastian: ben... ben size herşeyi açıklayacağım ama öncelikle şu saçmalığa bir son vermeliyiz.
Elizabeth: biri bana burada neler olduğunu açıklayabilir mi hemen? Ayrıca saçmalık derken
Ciel:sevgili Lizzy ve buradaki herkes bunu böyle bilmeli.... uzun zaman önce kahyam olan Sebastian Michaelis ile bir ilişkimiz vardı.
Sebastian: ve hala da öyle...:):)
Tüm davetliler ve özellikle Lizzy, kınayan anlayamayan gözlerle Ciel ve Sebastian a bakmaktadır.
Ciel: ben ... bunu daha fazla saklamak istemedin; artık ne olacaksa olsun. Ve Lizzy, sorun hiçbir zaman sende olmadı. Güzel bir kalbin var. Çok, çok iyi bir insansın ve umarım birgün sana gerçek aşkı verecek olan insanla tanışırsın. Bunu hakediyorsun, ve üzgünüm böyle olmasını hiç istemezdim.
Elizabeth hiçbir şey söylemeden Ciel in gözlerine uzun, derin bir bakış attı ve masanın yanındaki pasta bıçağını hiç düşünmeden kalbine sapladı...
Sebastian iç ses; ohhhh be hele şükür sonunda kurtuldum şu sarı yellozdan( haince bir gülüş hayal edin)
O anda Ciel in gözünden yaşlar boşalmaya başladı. Kucağında kanlar içinde yatan güzel kıza bakarken.....
Elizabeth: Ciel, benim mutluluğumun kaynağı senin mutluluğun ve hayatta istediğim tek şey seni mutlu etmekti ve eğer bunu da yapamayacaksam yaşananın bir manası yok benim için. Umarım çok mutlu okursunuz . Elveda Ciel im......
Yaşanana olaylardan sonra Ciel ve Sebastian İsviçre ye taşındılar ve sonsuza kadar ( hakkaten sonsuza kadar) birlikte yaşadılar .
( yazar- sama nın hayal gücü tükendi )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devıl Butler Love😈😈
Fanfictionİlk 10 bölüm sebaciel kurgu hikayesi. Kalan bölümler gündelik yaşamlarını konu almaktadır.