"Σου έλειψα; " μου ειπε το προσωπο που του άνοιξα την πόρτα.
Μολις τον ειδα, δεν μπορουσα να βγαλω λεξη.
Ο λόγος ήταν, γιατί μπροστά μου στεκόταν ο Ιασονας. Ο καινουριος του σχολειου!
"Τι έπαθες κούκλα; γιατί δεν μιλάς; " είπε κοιτάζοντας με πονηρα.
"Μου αρέσει που με ρωτάς βλάκα! Ηρθες στο σπιτι μου χωρις καν να σε ξερω καλα - καλα και ζητας και τα ρεστα; "
Ευτυχώς αυτό το είπα απλώς από μέσα μου...
"Π-ποιος είσαι κ-και τι θες; " τραύλισα καθώς τον κοιτουσα ακομη με έκπληξη.
"Μην μου κάνεις τη δύσκολη! Ξερεις ποιος ειμαι! Εγω ειμαι ο μαναρος του σχολειου"
Ειναι και ψωναρα τρομαρα του...
"Και εσυ εισαι η θεογκομενα του σχολειου"
Άκουσα καλά; Με είπε θεογκόμενα;
"Τι θες από εμένα Ιάσονα; "
"Βλέπω με ξέρεις καλά..." είπε πλησιάζοντας με και μου χαιδεψε την μεση
"Ναι σε ξερω! Ολοι για εσενα μιλανε! "
"Το ξερω..."
"Μπορεις να μου πεις πως στον διάολο ήρθες εδώ; "
Ααααα πολλοί ανώμαλοι δεν έχουν μαζευτεί??? 😡
"Εμ, εγώ και όλοι οι άνθρωποι στον πλανήτη γη νομίζω τα ονομάζουμε πόδια... Τώρα δεν ξέρω για εσενα"
" Χμμμμμ... Μας βγήκες και εξυπνακιας τρομάρα σου! Πες τώρα πως με βρήκες, πως βρήκες το σπίτι μου!! "
ΑΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ! ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΑΝΏΜΑΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ 😪😒🤦
" Οποίος θέλει κάτι, ψάχνει και το βρίσκει... Έτσι δεν λένε κούκλα?!? "
Μόλις το είπε μου έκλεισε το μάτι πονηρά... Τι θα γίνει τώρα... Τι εποχή είναι αυτη? Μήπως είναι η εποχή που όλοι οι ανώμαλοι έχουν ένα κόλλημα μαζί μου έτσι ξαφνικά ?!?!? Γιατι αν ναι, νομίζω πρέπει η να πάω να μείνω στο φεγγάρι μέχρι τον άλλο μήνα η πρέπει να πάω στο φεγγάρι να μείνω για παντα😪😂
"Ναι έτσι λένε οι άνθρωποι, εσύ όμως γιατί το λες??"
Δυστυχώς /ευτυχώς το είπα από μέσα μου κι αυτό...
"Μπορείς να μου πεις τι θες επιτέλους??"
"Ναι ευχαριστως να σου πω..."
Μόλις το είπε αυτό μπήκε μέσα στο σπίτι σπρώχνοντας με, και έκλεισε την πόρτα τόσο δυνατά και νευριασμενα που νόμιζα πως η πόρτα θα έβγαινε, θα έσπαγε και θα έφτανε Αυστραλία ...
ESTÁS LEYENDO
°|Goodgirl x Badboy :a Sassy Texting Story|°
RomanceCover by @starlight_4 Η Νεφέλη είναι ένα κοριτσι 16 χρονών. Εκείνη είναι σαν όλα τα κορίτσια της ηλικίας της... μέχρι που γνωρίζεται με ένα άγνωστο από τον ινσταγκραμ. Παράλληλα, αναπτύσει μια σχέση και με το καινούριο badboy του σχολείου της. °Αυτ...