.... Κι εκεί που ήμασταν κι οι δυο στον καναπέ, ακούω ένα θόρυβο. Ευτυχώς θεέ μου με έσωσες. Ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός κι ακούστηκε εμμ νομίζω από την κουζίνα? Ναι λογικά από εκεί.. Πάω να σηκωθώ να δω τι έκανε έτσι, και με πιάνει από τα χέρια κι με δύναμη με σπρώχνει πάλι κάτω στο καναπέ
"-πάμε κάπου?" μου είπε με ένα πονηρό χαμόγελο.
"-Δεν ξέρω άμα είσαι κουφός, αλλά για να είμαι ειλικρινής ούτε με ενδιαφέρει, απλά σε ενημερώνω ότι άκουσα έναν θόρυβο που δεν έχω ιδέα τι ήταν, οπότε άμα δεν σε πειράζει θα ήθελα να ελέγξω τι γίνεται μες στο σπίτι μου. "του είπα κι βάζοντας όλη την δύναμη μου τον εσπρωξα κι έπεσε κάτω. Ουπςςςςςς sorry not sorryyy🤷🏼
" - Δεν θα γλιτώσεις τόσο εύκολα γατούλα. "
" - Ότι πεςςςςς "είπα καθώς έφευγα προς την κουζίνα για να δω τι ήταν ο θόρυβος που ακούστηκε.Πάω στην κουζίνα κι τι να δω?! Το παράθυρο ήταν σπασμένο!
OH SHITTTTTTTTTTTTTT
Κι όπως όλοι ξέρουμε το ποσό εύκολα τρομοκρατουμαι, έβαλα τις φωνές...
~IN ΙΑΣΟΝΑΣ MIND~
" - ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ-"
Με το που άκουσα τις φωνές έτρεξα αμέσως στην κουζίνα να δω τι έγινε..είδα γυαλιά παντού κι παρατήρησα το σπασμένο παράθυρο..
"-Άμα ήθελες να ξεφύγεις γατούλα θα μπορούσες να το κάνεις πιο αθόρυβα πιστεύω"
"-Άσε μας μωρέ κι εσύ τώρα, εδώ έχει σπάσει το παράθυρο κι μέσα στο σπίτι μπορεί να είναι ένας κατά συρροή ανώμαλος ψυχοπαθής με δολοφονικες διαθέσεις κακοποιός που απέδρασε από την φυλακή πριν λίγες ώρες κι είναι εκτός ελέγχου γιατί ίσως τον παράτησε η γκόμενα η δεν ξέρω κι εγώ γιατί κι τώρα ψάχνει κοπέλες να σκοτώσει που της μοιάζουν κι ίσως εγώ της μοιάζω κι εσύ έχεις όρεξη για χιούμορ. "
Εμμμ ναι... Πως τα σκέφτηκε ήθελα να ξερα όλα αυτά..
"-εμ ναι κοίτα συμφωνώ.. Αλλα έχεις εμένα εδώ οπότε δεν χρειάζεται να φοβάσαι "είπα κι της έδειξα τα υπέροχα καλό γυμνασμένα μπράτσα μου.
" - ΧΑΧΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ας γελασωωωωω μόλις έκανες την κατάσταση χειρότερη γιατί εκτός από το να αντιμετωπίσω τον δολοφόνο έχω να αντιμετωπίσω κι εσένα. "
ESTÁS LEYENDO
°|Goodgirl x Badboy :a Sassy Texting Story|°
RomanceCover by @starlight_4 Η Νεφέλη είναι ένα κοριτσι 16 χρονών. Εκείνη είναι σαν όλα τα κορίτσια της ηλικίας της... μέχρι που γνωρίζεται με ένα άγνωστο από τον ινσταγκραμ. Παράλληλα, αναπτύσει μια σχέση και με το καινούριο badboy του σχολείου της. °Αυτ...