Prolog

1.6K 61 1
                                    

Zabavljao sam se kao nikad do sada kada je odjednom moj menadžer uleteo u sobu. Oči su mi se raširile na sekund zbog uzbidjenja.

"Cody brate, šta ima?" Viknuo sam zbog galsne muzike. Cody je samo protresao glavom i smanjio muziku. Još osećajući se kao kralj sveta, dve brinete u mojim rukama su počele da mi otkopčavaju farmerke. Nastavile su da mi ljube vrat iako je Cody uleteo, zbog čega više nisam bio napaljen.

"Moramo da razgovaramo," Cody je rekao ljuto i prevrnuo sam očima. To znači da sam uradio nešto što nisam smeo. Buljio je u mene i samo sam se nasmejao.

"Imam društvo. Možemo li da nastavimo ovo kasnije? Zatvori vrata kad izlažiš," protresao sam rukom. Bilo mi je predivno. Koji kurac će on ovde?!

"Blake, nemam vremena za ovo ponovo. Slušaj. Sutra imaš proslavu. Ova godina će biti teška za tebe i uskoro nećeš imati vremena za tvoje gospodjice. Našao sam osobu koja bi volela da bude uz tebe sutra, podrazumeva se da moraš da povedeš nekog. Očekujem da budeš budan i to takodje znači da će ovo nestati kada ona dodje." Mrmljao je. Blah blah. Prestao sam da slušam kada je spomenuo proavu.

"Cody, brate. Moraš da iskuliraš malo. Vidi, ovo je Stacy. Ona vole mačke i sendviče." Nasmejao sam se mom zapanjenom menadjeru, pre nego što sam se okrenuo ka Stasy, koja mi je grickala grudi.

"Stacy, dušice. Budi dobra mala devojčica i pokaži Codyiju kako se mi zabavljamo." Naredio sam. Nadurila se pre nego što je krenila ka njemu.

"Blake, ja-" počeo je da govori ali je Stacy bila već na nogama, gurajući Codya na kauč pored mene. Nasmešio sam se mom mladom menadžeru kad mu je Stacy sela u krilo nakon što je ponovo pojačala muziku ponovo. Zatvorio sam oči i užicao u prelepoj brineti sa njenom rukom u mojim farmerkama, mazećj moju dužinu i njene usne na mom vratu.

Ovo će biti predivna noć.


I izašla je nova priča o sinu Lucy i Darmetora.... Glasajte i komentarišite

Xx

Just an actWhere stories live. Discover now