Gabriella P.O.V.
Pogledala sam u mog menadžera.
"Koji djavo? Zašto bi ovo ugovorila iza moja ledja? Nisam pristala na ovo." Vikala sam Heidi."Gabriella, ne ponašaj se kao derište. Na vrhu si sada. Mala proslava sa amričkim najzgodnijim i najvoljenijim fudbalerom je samo još jedna zvezdica na tvojoj listi," rekla je masirajući si teme. Bolje joj je da ne dobije glavobolju od mene. Mogla je da pretpostavi šta će se desiti.
"Ali Blake Darmetir? Blake Darmetir, Heidi, je jedan od najarogantnijih i seksom zavisni ljudi." Bacila sam ruke u vazduh. Kako je mogla ovo da mi uradi?!
"To su tračevi, Gabby. Molim te ne čini ovo težim nego što već jeste. Samo moraš da ostaneš pored njega na crvenom tepihu. Samo se smeši paparacima i to je to. Šta radiš na proslavi nije za javnost." Svadjala se. Koja je poenta?
"Ali zašto ja? Nikad nisam ni htela da prisusutvujem proslavi gde treba partner." Sela sam nazad na stolici u Heidinoj kancelariji.
"Ja sam model Heidi. Ne glumica." Protresla je glavom."Ne budi tako tvrdoglava. Plus, dobar model je dobra glumica. Dolazi s poslom. Samo moraš da se smešiš, to je to. I ako uradiš dobar posoa, možda imam iznenadjenje za tebe," nasmešila mi se, znajući da će me zainteresovati.
"Kakvo iznenadjenje?" Pitala sam i uspravila se.
"Da li je kao poklon? Ili kao, znaš, možda žurka? Ili masaža? Ili možda-" prekinuta sam od strane Haidine ruke, ućutkujući me. Nekulturno."Uh uh. Nećeš znati ako me ne poslušaš. Ideš na proslavu sutra uveče. Sada, naručila sam limuzinu koja će te odvesti do Darmetirove palate u osam ujutru. Razgovarala sam s njegovim menadžerom, koji mi je rekao da još morate da kupite garderobu, jer gospodin Darmetir nije imao vreme, zbog utakmice juče i upravo se vratio sa kampa. Izabraćete haljinu i odelo koje će ići savršeno zajedno." Završila je.
"Čekaj, ti nećeš ni biti tamo?" Pitala sam u neverici. Nikad me nije pustala da kupim garderobu sama, kamo li haljine. Protresla je glavom, ne.
"A-ali to znači da ću biti sama s njim." Mucala sam."Sad, ne ponašaj se kao da ga uopšte ne znaš. Vi ste se upoznali ranije." Slegnula je ramenima. Bila je u pravu, Blake Darmetir i ja se znamo sa prethodim fotošutinga. Naravno, to je bila vrsta seksualnih slikanja za poznate časopise. Morali smo da se dodirujemo i to sve. I na slikanju, bio ja pravi kreten, pokušavajući da me odvuče u krevet i to sve. Moram da kažem, njegovi pokušaji su bili smešni ali nepotrebni.
Što je dokaz, da znam da ti tračevi o njemu nisu samo tračevi. Pa, ne svi. On je arogantni zavodnik. Zgodan je, da, ali i svinja.
"Dobro. Ali iznenadjenje bi bilo bolje da je vredno toga." Sa zadnjim pogledom na mog menadjera, ustala sam i napustila njenu kancelariju, čujući kako je slabo viknula 'hvala ti' iza mene.
Jedva čekam sutra.....osetite sarkazam.
--- ---
Prelepo je popodne u LA-u. Trenutno sedim na krovu moje kuće. Sama, jer sam se skoro preselila ovde i nisam imala vreme da upoznam nove ljude.
Nedostaje mi moja porodica i prijatelji u Minnesoti. Nekada sam bila tiha i stidljiva mala devojčica. I gledajte gde sam sada. Ležeći na vrhu sveta. Moj život dok sam odrastala nije bio lak. Nekad smo bili na malo siromašnijoj strani.
Moji prijatelji nisu to znali, jer smo nekako uspevali da držimo naše glave iznad vode duže od pola mog života. Moja mama je bila očajna nakon smrti mog oca. Moja sestra, Mercedes i ja smo morale da radimo do jutra da bi zaradile nešto novca. Mama nije imala pojma i verovatno još nema.
Nakom što je pronašla i udala se za mog očuha, Richarda, bila sam već 15. I od tada, život je bio sjajan. Imali smo dovoljno novca za kuću sa dovoljno soba. Pre toga sam morala sobu da delim sa mamom i sestrom. Kako god, bili smo srećni. Mama je bila bolje, kao i Mercedes. To mi je najbinije.
Sa 17 godina sam imala slika ne, koje mi je promenilo život. Bila sam maturantkinja i nisam htela da se oslanjam na novac mojih roditelja, tako da sam odlučila da sama zaradim svoj novac, za fakultet i sve. To je bio moj prvi put da upoznam Blaka Darmetira kao i moju menadžerku Heidi Grub
Od Blakea i mene je traženo da napravimo neke sjajne poze, polu gole ako mogu da dodam. Bio je veoma pipljiv, zbog čega mi je bilo neugodno i čudno. Gledajući unazad, to je bio naš posao. Njegov da dodiruje, a moj da izgledam napaljeno.
Kako god, da nije bio toliki kreten posle toga, možda ga ne bi mrzela toliko.
Uzdahnula sam i sela, gledajući u zalazak sunca. Moja činija sa sladoledom je sedela pored mene i topila se, čekajući da je stavim u usta. Tako sam srećna što sam veoma aktivna u sportu. U školi sam bila kapiten naše plesne grupe. Za sve vas, koji kažu sa ples nije sport: jebeno jeste. Volela sam ga i još ga volim. Samo nemam vremena za to u LA-u.
Možda nakon proslave ću naći malo vremena za to. Jer iako sam model, mnogo kedem jer samo volim hranu okej? Okej. Kako god, kasno je i verovatno bih trebala da odem u krevet sada. Sutra će biti kasno sa Darmetirom. Samo se nadam da će biti još neko s nama, da neću biti sama s njim.
YOU ARE READING
Just an act
Storie d'amore"Pametnjakoviću," komentarisala sam. "Napregnuta kučko," brecnuo se. "Nadji novu, seronjo. Postaje staro." Pošla sam ka njemu." "Šta kažeš na-" "Prekinite! Oboje! Gospode, niko neće poverovati da ste zajedno, ako tako nastavte." Prevrnula sam očima...