Bende sevmek...

87 5 3
                                    

 Nereden geldin ki başıma?Perişanlığımla mutluydum ben. Yalnızlık iyiydi bana.Kelimerin cümleleri kovaladığı gibi kovaladı kalbin kalbimi.

Sevmek nedir ki?Hayatına kurulan bir komplo? En acı trajedi?

Sevmek mi bağımlılık yapar yoksa ona bağlılığın mı sevdirir kendi ?

Neden gerçekten sevmeyi hissettirdin ki bana!

Daha önce hiçkimseye fısıldamadım bu iki sözcüğü yan yana.

Yıktın duvarlarımı ve şimdi ben çaresiz bana çizdiğin yolda yürüyorum.Ama biliyorum bir kere o duvarlardan içeri sızmana izin verirsem , bir kere müsade edersem zehrini damarlarıma akıtmana gidemem geri takılı kalırım sende.

Belki söyleyemem bunu sana ama anla sen de  bu kalbi kırık kız daha yeni onarmaya başladı harabeye dönmüş kalbini .Yakma ,kavurma, acıtma ; şevkat de gösterme sakın bir an olsun acıma. Billme seni sevdiğimi sadece hisset.Bazen de tereddüt et kork kaybetmekten. Kırma dökme inicitme.Eğer kırarsan o çelik kalbi o korkak yürek bir daha asla sana dönmez geri.

Şimdi söyle yapabilecek misin dediklerimi? Açacak mısın o buz kalbini bana "EV ARKADAŞIM"?

Zor olsada galiba donuyorum sana

Gel dersen hemen cagirmassan gecerken

Yerle gok arasanda bir yerde

Sen beni tanimazsin severimde soylemem

Sen beni uzak sanirsin bilirim soz dinlemem

Ah bu ben kendimi nerelere kossam?

Saklansam bir yerlerde gizlice aglasam

Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam

Cekilsem sahillere hayaller mi kursam?

EV ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin