♡ 2 ♡

648 36 5
                                    

{ POV Darcy }

 Als we in de stad aan gekomen zijn gaan we opzoek naar leuke kleding. Het schoolfeest is al over 2 weken, en we moeten natuurlijk we de perfecte outfit hebben. We gaan als eerste naar de H&M, ik zie leuke dingen maar niet het perfecte jurkje dat ik wil hebben. Op dit klassenfeest wil ik Daniel voor me zien te winnen. Hopelijk ziet hij ook wat in mij, hij heeft me nooit veel aandacht gegeven als andere jongens. Hij is z’n ander jongen en eigenlijk zo totaal mijn type niet, en daarom is hij juist zo leuk.

Na een heel aantal winkels doorzocht te hebben komen we in een klein winkeltje waar ik de naam echt niet van zou weten. We kijken even rond, en dan zie ik het. Het perfecte jurkje, strapless, een beetje oud roze, helemaal van kant. Het is precies wat ik wil. Vol enthousiasme loop ik naar het jurkje toe, ik hoop zo erg dat hij er in mijn maat is! Als ik bij het rek gekomen ben zoek ik even tussen de jurkjes, en daar zit die dan een xs precies mijn maat. Ik neem hem mee naar de paskamer en pas het perfecte jurkje. (Zie foto boven het hoofdstuk)

Het jurkje zit echt geweldig, ik koop hem gewoon! Ik loop naar de kassa en rekken het jurkje af. Ik ben geslaagd voor vandaag.  Lara, Amber en ik gaan zoals altijd nog even iets drinken bij de la place. Het is een gezellige middag.Als ik even later weer naar huis fiets, ben ik zo blij en enthousiast over het jurkje dat ik gekocht heb. Ik ga hem straks gelijk aan mijn moeder laten.

Het is een paar uur later en ik zit op mijn kamer huiswerk te maken. Oke, echt huiswerk maken kan je het niet noemen. Ik schrijf soms iets in mijn boek maar het meeste van de tijd zit ik op mijn mobiel. Ik zit te twijfelen of ik Daniel een berichtje zou sturen. Als ik het zou doen, wat zou er dan in moeten staan? Ik besluit hem maar gewoon geen berichtje te sturen en hem morgen misschien aan te spreken. Ik moet toch wat doen om een beetje zijn aandacht te krijgen, ook al weet  ik bijna wel zeker dat hij mij niet wil. Ik kan bijna iedere jongen op school krijgen, maar de jongen die ik dan wil die wil mij niet..  Maar misschien gaat er verandering in komen.

Ik heb het net nieuwe gekochte jurkje voor mijn kledingkast gehangen zodat ik er goed naar kan kijken. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe mooi ik hem vind!En dan kan ik mooi voor de dag komen op het schoolfeest. Lara en Amber zijn vandaag ook geslaagd met een super leuk jurkje! Het wordt sowieso een superleuk avond. Vorig jaar was het ook echt geweldig, ik kan me eigenlijk er niet meer echt veel van herinneren, ik was dronken, maar het was een super avond. Ik hoop dat er dit jaar weer drank is. Eigenlijk moet je 18 zijn als je alcohol mag drinken, maar ja i don ’t care, het is maar een  schoolfeest hoor, soms kan het toch gewoon een paar glaasjes drinken.

Love at the second sightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu