Pt 4

764 32 2
                                    

Jungkook työntää Taehyungin seinää vasten hänen olkapäistään. Jungkook ottaa Taehyungin ranteesta kiinni ja lähtee vetämään häntä jonnekin. Taehyung koittaa taistella vastaan mutta hän on liian heikko isoa alfaa vastaan niinkuin Jungkook. Namjoon ja Seokjin rupeavat jo juoksemaan heitä päin. Jungkook melkein heittää Taehyungin vessaan sisälle ja sulkee oven samalla jättäen Namjoonin ja Seokjinin ulos. Jungkook nyt kävelee Taehyungiin päin vihaisesti. Taehyung kömpii vessan perälle seinää vasten, kuin yrittäen piiloutua Jungkookilta. Jungkook kävelee Taehyungin luo ja pysähtyy suoraan hänen eteensä. Hän ottaa Taehyungia hänen hupparinsa kauluksesta kiinni ja nostaa hänet helposti ylös. Jungkook naurahtaa pienesti sille kuinka avuton tuo pieni omega olikaan.
-
Taehyung nk
-
Jungkook naurahtaa pieni virne kasvoillaan saaden minut vielä enemmän paniikkiin. Jungkook sitten suoraansanottuna hyökkää huulieni kimppuun ja ottaa minua vyötäröstäni kiinni. Kiemurtelen yrittäen päästä pois ennenkuin pyörryn siitä pelosta mikä nyt vallitsee koko kehoani. Jungkookin toinen käsi valuu vyötäröltäni perseelleni ja puristaa sitä. Suljen silmäni kireästi kiinni. Mielessäni pyöri muistot siitä päivästä kun ex poikaystäväni teki juuri saman minulle minkä Jungkook nyt tekee.

-
smut🔞⚠️
*Taehyungin menneisyydessä* (ne asuu yhdessä nyt jonkun takia :D )
-
Taehyung saapuu kotiin myöhään illalla, oli melkein keskiyö. Taehyung koittaa hiipiä huoneeseensa poikaystävänsä ohitse. Kuitenkin Taehyungin yrityksistä hänen poikaystävänsä Wonho kuulee hänet. Wonho kävelee Taehyungin ja hänen yhteiseen huoneeseen. Taehyung istuu sängyllä katsoen puhelintaan yrittäen olla räjähtämättä kun Wonho tuijottaa häntä oven suulta. "Mitä?" Taehyung kysyy nostamatta katsetta puhelimestaan. Wonho sitten alkaa kävellä peremmälle huoneeseen. "Missä sä olit?" Wonho kysyy ja pysähtyy suoraan Taehyungin eteen. Taehyung laskee puhelimensa. "Jiminillä" vastaa ja katsoo häntä. Jimin on beeta, eli ei alfa eikä omegakaan. Wonho näyttää siltä ettei hän pitänyt ajatuksesta että hänen Taehyunginsa olisi jonkun muun kanssa. "Mitä te teitte?" Wonho kysyy vihaisilla äänen sävyllä. "Mitä se sua kiinnostaa" Taehyung vastaa ja laittaa hänen kätensä puuskaan. Taehyung ei ymmärtänyt miksi se Wonhoa kiinnostaisi koska Taehyung on tajunnut että Wonho on hänen kanssaan vain sen takia että hän voisi käyttää Taehyungia seksilelunaan. Wonho ottaa Taehyungin ranteista kiinni, työntää Taehyungin sängylle niin että Wonho on nyt hänen päällään ja laittaa Taen kädet hänen päänsä viereen. Taehyung on melkein jopa järkyttynyt tästä. Wonho nostaa polvensa Taehyungin sEn päälle ja alkaa hieromaan sItÄ. Taehyung päästää voihkaisuja ulos huuliltaan. Taehyungia pelotti, tämä ei ollut Wonhon tapaista, mutta hän tiesi että Wonhosta tulisi kateellinen helposti ja kun hänestä sitten tuli se ei tietäisi hyvää. Wonho näki Taehyungin silmissä pelkkää pelkoa ja se sai Wonhon virnistämään. Wonho alkoi riisumaan Taehyungia mutta Taehyung koitti parhaimpansa mukaan pysäyttää Wonhoa mutta ei onnistunut kuitenkaan, olihan hän vain heikko omega. "Lopeta!" Taehyung huusi jatkuvasti Wonholle. Wonho kurkotti sängyn viereiselle yöpöydälle ja veti ulos "cock ringin" (no siis vittu se on se englanniks xdd). Taehyung katsoo sitä ja Wonhoa edestakaisin hämmentyneenä ja pelokkaana. Wonho laittaa sen Taehyungin nyt kovan sEn ympärille. Hän alkaa riisumaan itseään paljastaen hänen lihaksikkaan ylävartalon ja pian jo alavartalon. "E-ei... Ei!!" Taehyung huusi ja alkoi rimpuilemaan. Wonho huokaisi. Hän kurkotti jälleen yöpöydälle ja veti sen laatikosta kaksi paria käsirautoja. "Eiii!!" Taehyung huusi kun hän yritti pitää käsiään lähellä kehoaan ettei Wonho saisi laitettua niitä kiinni käsiraudoilla. Wonho kuitenkin sai helposti nostettua Taehyungin kädet ja laitettua ne kiinni sängyn päähän käsiraudoilla. Taehyungin poskia pitkin alkaa valua kyyneliä, kun Wonho nostaa Taehyungin persettä että hänellä olisi parempi pääsy Taehyungin sisään. Wonho sitten työntyy Taehyungin sisään saaden Taehyungin huutamaan kivusta. Taehyungista tuntui niinkuin hänen reikäinsä olisi revitty kahtia. Wonho ei antanut Taehyungin asettua kokoonsa vaan jatkaa armotonta Taehyungin tuhoamista. Taehyung huutaa ja itkee kivussa. Taehyung tuntee jotain vatsansa pohjassa. Hän pian saa kuivan orgasmin saaden hänet melkein huutamaan.
>>skip n. tunti>>
Taehyung on nyt saamassa neljättä kuivaa orgasmiaan, eikä Wonho ole saanut ensimmäistäkään. Taehyung on väsynyt ja aivan täysin tuhottu, mutta Wonho vain jatkaa Taehyungin armotonta panemista. Taehyung on lopettanut itkemisen, eikä hän päästä mitään muitakaan ääniä. Hänen hengityksensä kuulostaa vapisevalta kaikesta tuosta itkemisestä. Taehyungin kaula ja solisluut ovat täynnä liiloja ja melkein punaisia jälkiä. Wonho ottaa nyt Taehyungin "cock ringin" (siis googlettakaa jos ette tiedä xd) pois ja Taehyung ampuu siemenensä mahansa ja rintansa päälle saaden Taehyungin melkein huutamaan rankan orgasminsa takia. Wonhokin tulee hetken kuluttua Taehyungin sisään. "Ei... ei ei ei ei ei" Taehyung kuiskaa. Taehyung joutuu melkein paniikkiin, sillä Taehyung on omega ja omegat voivat tulla raskaiksi. Taehyung ei halunnut pentua, ei ainakaan Wonhon kanssa. Wonho vetäytyy ulos Taehyungista ja naurahtaa vähän täysin tuhotun omegan näylle edessään. Hän myös ottaa Taehyungin käsiraudat pois. Wonho kävelee ulos huoneesta tyynesti samalla napaten vaatteensa. Taehyung istuu ylös sängyllä. Hän ei halunnut nähdä Wonhoa enää ikinä tai muitakaan alfoja, hekin tekisivät tämän Taehyungille. Taehyung koitti nousta sängyltä, mutta kipu hänen alaselässään esti sen. Taehyungista tuntui niin avuttomalta, hän ei pystynyt edes puolustamaan itseään. Hän oli myös kuvottunut, hänet oli juuri raiskattu, hänen neitsyytensä oli viety ja hän antoi tämän kaiken tapahtua. >>aamulla>> Taehyung nousee kivusta hänen alaselässään huolimatta ylös ja menee pesuhuoneeseen. Hän katsoo itseään peilistä. Hänen koko ylävartalonsa oli täynnä fritsuja ja hänen naamassaan oli kuivuneita kyynelvanoja, hänen tukkansa oli takkuinen ja sojotti joka suuntaan. Hän otti kaapista raskaustestin. Hän teki sen. Taehyung toivoi ettei hän olisi raskaana, ei vielä. Testi näytti negatiivista. Taehyung melkein hyppi ilosta mutta ei kuitenkaan voinut kun hän hädintuskin pystyi edes kävelemään.

-
*flash backin loppu :)*
-
Aika hauska tää smut mut mä varotin teitä ;D

DisobeyWhere stories live. Discover now