❌3❌

1 0 0
                                    

Sytuacja 3:
Niebezpieczne staruszki

Proszę was, uważajcie na starsze panie w autobusach. Niektóre z nich wcale nie są tak niewinne, na jakie wyglądają.

Przejdźmy do historii właściwej.

Jadę sobie autobusem do szkoły, jak co dzień. Cierpliwie czekam na swój przystanek nikomu nie zawadzając. W końcu nadeszła ta chwila. W końcu mogę opuścić ten piekielny, nadzwyczaj zatłoczony pojazd i pooddychać świeżym wypełnionym smogiem powietrzem!

*jeb*

Czuję jak moja twarz napotyka coś szklanego, a kolana czują tylko ból i twardą podłogę autobusu.
Ostatnią rzeczą, jaką udało mi się zauważyć przed upadkiem była niewyraźna sylwetka starszej pani torującej swą drogę do wyjścia niczym wściekły bawół na safari.

Nikomu nie udało się ustrzec przed atakiem tego rozwścieczonego stworzenia. No może poza ludźmi z drugiego końca autobusu.

Gdy już udało mi się wstać po bliskim kontakcie z podłogą chciałam udać się do wyjścia. Oczywiście, kierowca zdąrzył już zamknąć drzwi i zaczął odjeżdżać. Całe szczęście, że następny przystanek nie był dużo dalej od mojej szkoły.

Na prawdę proszę was moi drodzy, jeśli widzicie wkurzoną staruszkę to lepiej uciekajcie na drugi koniec autobusu i módlcie się do wszystkich bogów jakich znacie aby darowała wam życie.

Niezwykle Zwykłe Życie KuroseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz