"Adrien'la aranı açıcaksın. Yoksa, herkes bilir gerçekleri."

810 58 9
                                    

(PREVIOUS PART)
Marinette ve Adrien bir anda gözlerini açtılar. Çok korkmuşlardı. İkiside, kahvaltı yaptıktan sonra, Master-Fu'nun yanına gitmek istiyordu. Akuma çıkmıştı. Ama Marinette ve Adrien savaşmak istemiyorlardı. İkiside, "Çak Bakalım!" dedi ve Kara Kedi hızlıca gitti. Uğur Böceği ise yavaşça yürümeye başladı. Ve Lila arkasından, "Bir gün senin yalanını açıyorsanız Uğur Böceği!" dedi sessiz bir şekilde. Uğur Böceği duymamış gibi yaparak, "Çok beklersin ..." dedi sessiz bir şekilde ve yo-yosunu binalara doğru fırlatarak gitti. ( Lila: Bu arada, Kagami sınıf değiştirdiği için, bende sizin yani eski sınıfınız döndüm. Bazılarını çok özledim. Orada, en sevdiğim arkadaşlarından birini Marinette'yi ...) Tikki'ye doğru döndüm. Ve "Biz onunla hiç bir zaman en yakın arkadaş olmadık ki!" Dedim. Tikki, "Klasik Lila. Sen onun yalanını ortaya çıkarmaya çalışacaksın. O da sana yalandan iyi davranacak, Sonunda, herkes seninki kötü bir arkadaşın falan olduğunu düşünecek." Tikki haklıydı.
"Ama bu sefer gerçekten onun yalanını ortaya   
            çıkaracağım hemde onun taktiğiyle..."

***
Okula doğru hazırlanmaya başladım.




"Aman Tanrım! Dersin başlamasına 2 dakika kaldı. Ne yapıcam!?"



"Koş!"



Tikki'nin verdiği cevap, mantıklı bir cevaptı. Evden hızlıca çıkıp, koşmaya başladım.




Ve .. Tabikide sakar ben birine çarptım.




Bu Luka'ydı.




Tamam sorun yok. Bu Adrien değil öyle değil mi?




Kekelemezsin.



Rahatladım.




"İyi misin Marinette?"




"İ-İyiyim. Yani .. İyi miyim? İyiyim. İyi değilim. İyiyim. Yani .. İyiyim."






Luka yanımdan gittikten sonra, Alya yanıma geldi.





Ve, "Marinette için bazı şeyler Luka ile konuşurken zorlaştı."




"Huh, bu neden bu kadar zor oldu. Ben sadece Adrien ile birlikte kekeliyorum. O da ondan hoşlandığım için."



"Yoksa .."





Gözlerim bir anda açıldı.




"Yapma Alya. O sadece bir arkadaşım o kadar .."





Alya, tek kaşını kaldırdı.




"Arkadaş?.."




Ve Nino bizim yanımıza geldi. Yanında Adrien da vardı.





Nino, "Birlikte gezmeye gidelim mi?" dedi.




Ve ben daha konuşmadan Alya, "Olur!" dedi.




Ve sınıfa doğru çıktık.




Sınıfa çıktığımızda, Lila da oradaydı. Ve Lila biz sınıfa girince, direk, Adrien'in yanına geldi.






Ve onunla konuşmaya başladı. Alya ve ben sıramızda geçtik.




O sırada, Luka beni çağırdı. Bana Jagged Stone'un sadece nadir bulunan bir posterini verdi.




i don't know | tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin