"Tamam.. Bu çok hoş olmuş."

446 35 5
                                    

...
Marinette Manon'nun dağıttığı oyuncakları ve kuklaları topladıktan sonra, Alya ile buluşmak için aşağı kata indi ve pastaneden çıktı.

Biraz ilerledikten sonra Alya'yu görmüştü, ona selam verdi ve sarıldılar.



"Parka gidelim mi?"



Marinette Alya'yı onayladı ve beraber parka gittiler.


Marinette ve Alya parka girdiklerinde bir banka oturdular ve karşılarında Luka, Rose ve Juleka'yı gördüler.


"Bak, Juleka, Rose ve Luka da oradalar! Gidelim mi?"


Alya, Marinette'yi onayladı ve birlikte onların yanına gittiler. Onlara selam verdiler ve konuşmaya başladılar.


"Bu hafta sonu ne yapmayı düşünüyorsun Juleka?"



Alya, Juleka'nın cevap vermesini bekledi.



"Aa.. Bilemiyorum, sanırım aynı şeyleri yaparım..."




Marinette ortamı canlandırmaya çalıştı.



"Mesela.. Ne gibi?"


"Umm.. Eve gidip, yemek yedikten sonra müzik dinlemek ve Rose ile konuşmak.. Sanırım.."



"Oo! Bu program çok etkileyiciymiş. Bir ara denemem lazım."



Marinette, Alya'ya baktı ve Alya kıkırdamaya son verdi.


"Bence bu hafta programını değiştirebilirsin Juleka. Mesela beraber Sinemaya gidebiliriz!"


"Üzgünüm ama.. Sinemalar da çok kişi oluyor ve ben geriliyorum, birazcık."


"Anladım, peki ya Bowling'e ne dersin?"


"Toplar başıma ve ya başka bir yerime gerip, kemiğimi kurabilirim diye düşünüyorum."


"Tamam öyleyse.. Buz pateni yapmaya ne dersin?"


"Aa.."

Alya, Juleka'nın sözünü kesti ve konuşmaya başladı.


"Bence bu çok uygun olur! Sonuçta daha önceden yapmıştınız Rose ile öyle değil mi!?"


Rose sevinçle konuşmaya başladı.



"Evet! Yapmıştık! Bu çok iyi bir fikir Marinette!"


"Peki, bunu duyduğuma sevindim. Öyleyse, bu hafta sonu hepiniz geliyor musunuz?"


Herkes Marinette'yi onayladı ve beraber konuşmaya devam ettiler.

...
>28.05.20

>3:56 p.m

...
(Marinette)

..
Hafta sonu olmuştu ve evet, aslında Juleka ile beraber buz patenine gidecektik.

Fakat, Okul bizi hafta sonu gezisi olarak götürmeye karar vermişti.

Otobüsün arka kısmında son 4'lü koltuk bulmuştuk ve Alya ile ben binmiştik.

i don't know | tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin