Capitolul 11 . Partea I "Ia-ma cu totul in visul tau"

186 18 0
                                    

Capitolul 11 . Partea I

Ia-ma cu totul in visul tau

Am incetat sa mai caut intrebarile, acum vreau sa gasesc rezolvarile. Nu a trecut nici macar un an ca sa  imi pot face curajul sa vin, sa ma intorc la el. Am fost pur si simplu nevoit sa vin. Nu regret ca am facut-o, mai ales ca este  intr-o imprejurare destul de dificila. Trebuie sa termin nu-I asa?

A fost o veste destul de socanta, iar accidental lui nu a schimbat cu nimic sentimentele. Intr-un fel anume le simt mult mai puternic.O stire nationala de care a am aflat si eu intamplator.  Copilul lor a murit pe loc, iar el fiind singurul supravietuitor care inca se lupta cu moartea. Sotia lui a incercat din rasputeri sa ramana in viata, dar soarta i-a decis altceva.

Acum stau si astept vesti de la doctor. Mirosul de medicamente incepeam sa nu-l mai simt. Nu m-am mai miscat de pe scaun de ceva vreme, iar spitalul nu l-am parasit aproape o zii intreaga ca mai apoi sa revin fara sa dorm de vreo doua zile. Nici eu nu inteleg de ce fac asta. Sunt un om, asta ar fi raspunsul, nu sunt o rautate sa nu ii pot ierta greseala. In conditiile asta nici nu mai conteaza ce cred eu. El va avea un soc cand va afla ca fiintele lui dragi si-au ales sa plece pentru totdeauna. Speram doar sa nu inebuneasca de atata durere.

“[…]-Pot sa te sarut? Intreaba simtindu-I mainile reci in jurul taliei mele astfel ca tresar.

Nu apuc sa zic ceva deoarece buzele sale le acapareaza pe ale mele. Au un gust dulce si atat de moale... [...] „

M-am trezit bursc si am realizat ca inca sunt la spital. Am adormit fara sa realizez ca trebuia sa fiu acolo pentru el chiar daca mi-ar fi refuzat ajutorul. Eram constient ca trebuia sa ii explic plecarea mea brusca si faptul ca… ca imi spusese atunci ceea ce simte poate cu adevarat, dar nu pot sa ma arunc cu capul inainte, poate minte.

“ […] Mainile sale au coborat usor in jos si eu ridicandu-ma putin a reusit sa ma apuce cu ambele maini de fund. Am gemut, dar nu din cauza aia, ci din faptul ca buzele lui mi-au atins lobul urechii si cu o miscare ce m-a socat putin. M-a surprins actiunea lui, dar dorinta de a-l sti langa mine m-a facut sa-mi pierd controlul. Nu in sensul rau, ci doar sa-i cer mai multa pasiune. Mi-a ridicat tricoul si a inceput sa-mi sarute pielea ajungand in cele din urma la mugurii deja intariti si sa ma faca sa scot alte cateva sunete de placere. Cu cat cobora mai jos eu ma lasam pe spate infigandu-mi mana in parul lui si jucandu-ma cu el. [...] „

Mi-am amintit din nou cum este el, cum a fost cu mine atunci cand totul-mi parea un vis. Un vis frumos din care sa nu ma trezesc  nici daca ar venii  Ziua Judecatii.  A-s ramane intr-o transa a placerii. Dupa un timp un doctor a venit  spre mine si m-am ridicat sa vad care mai este starea lui Anthony.

-A scapat ca printr-un miracol, imi spune doctoral usurat.

-A iesit din coma? Intreb eu  luminandu-ma la fata, fericit ca a scapat.

-Da, dar sa nu ne culcam pe o ureche, inca este in pericol viata lui, continua acesta pe un ton serios. Daca doriti sa il vedeti este in salonul cinsprezece (15).

-Multumesc, spun cu un zambet larg strangandu-i mana.

Am plecat in graba spre el, insa cand am ajuns la usa nu puteam intra oricum. M-am intors din drum si am fost pana la o florarie. De acolo am luat un crin alb si o un vas in care sa ii pun minunata comoara a naturii.

Cand am ajuns  si l-am privit si o multitudine de sentimente m-au coplesit total. Voiam sa il vad cum isi deschide minunatii ochii care m-au fermecat de cum i-am zarit prima data.  Inchid usa si ma indrept cu floare aproape de el. Las vaza pe masa de langa el si pun floarea inauntrul ei apoi torn putina apa din sticla mea. Privind cum doarme m-am asezat pe margina patului si un sentiment de neliniste ma cuprinse brusc. Era complet schimbat, avea vanatai peste tot, iar capul ii era bandajat l fel ca bratul stang. Nici nu puteam sa realizez cat de frica mi-a fost sa nu il pierd, sa nu mai am sansa sa-l revad vreodata.

M-am inselat cand am plecat ca voi putea s ail uit, sa piara din sufletul meu, insa sentimentele au revenit mai puternice decat erau la inceput. Acum vroiam sa se trezeasca  si chiar sa imi spuna ca ii este pofta de mine, oricat de pervers ar suna.

“[…]Se apropie usor de mine, imi ridica barbia cu degetele sale apoi imi cuprinde buzele intre ale sale si lasandu-ma sa le simt savoarea, putin, dar suficient astfel incat sa-mi raspunda.

-Putin din ambele, pune si el vinul pe masa apoi ma cuprinde in brate. Mi-ai lipsit.

Nu mai pot sa-i zic nimic deoarece inima mea o lua la galop, iar tot corpul il simteam ca tremura sub atingerile lui fierbinti. Nu stiu daca si-a dat seama de reactia mea, insa buzele-i calde i le-am simtit pe pielea gatului trimitandu-mi fiori in tot corpul si lasand sa-mi iasa din gura un sunet infundat de placere.

M-am uitat la el,iar  privirea aceea era inocenta si intr-un fel atat de adorabila facandu-ma sa mi se scoale sufletul din mine.

-Mai ai cuvinte dulci la pachet? Intreb pe o tonalitatea perversa.

-Destule astfel sa nu-mi rezisti, raspunde continuand ce a facut pana acum adaugand si ceva nou.

Mi-a ridicat bluza cu tot cu mana, mangaind fiecare particica a pieli de pe abdomen, astfel simtind un gadilat, dar unul profund ce ma inebunea in pantaloni. Din nou am scos sunete si cu o respiratie greoaie facandu-l pe el sa surada.

M-a trantit cu spatele pe canapea, iar el se pune deasupra mea sarutandu-ma. Placut surprins si dornic sa explorez orice fel de necunoscut ,mi-am strecurat mana pe sub tricoul lui. Pilea era cu adevarat fina, insa nu am apucat sa ma bucur prea mult pentru ca el mi-a ridicat bluza pupand fiecare parte a pielii de pe corpul meu simtind o placere profunda si lasand la iveala sunetele dulci ale placerii.

La un moment mana sa dreapta a coborat de pe abdomenul meu, usor pana la blug, unde a desfacut nasturele apoi a tras slitul in jos continuand cu buzele pe trupul meu si terminand cu gura mea. Si-a strecurat usor mana pe zona unde incepea sa fie cam stramt si a strans incet astfel incat sa scot un tipat scurt ca am fost luat prin surprindere, iar apoi a zambit.

-A mai crescut fata de ultima data, spune intr-un fel de gluma.[...]

Oftez trist privindu-i linistea de pe fata. Imi lipsea mai mult ca orice apoi ochii mi i-am atintit pe fereastra, era deja vara, un anotimp calduros, iar el era inchis aici. Mi-am intors capul inapoi spre el si i-am sarutat fruntea iesind afara. Intr-un fel nu  l-am mai  putut privii, preferam sa o fac din nou cand el va deschide orchii. Oare voi fi in stare sa ii vorbesc?

Am revenit la el dupa cateva zile. Munca nu-mi permitea sa il vizitez mai des, am incercat sa fac tot posibilul. Cand am vrut sa intru la el s-au auzit niste voi mai invarste. Am ascultat.

-Cum ai putut face asta? Aud cum o femeie in varsta ii reproseaza.

-Te rog draga, nu mai reactiona asa, se mai aude o alta voce, de batran

-Imi pare rau, se aude vocea lui, a lui Anthony.

-Macar tu esti bine, adauga din nou batranul.

Oricine ar fi fost se pare ca avea cine sa ii aiba de grija, iar eu nu mai eram de folos. Am lasat floarea la usa si am plecat. Imi era frica sa ii vorbesc.

“[…]M-a strans mai tare la pieptul lui, iar eu simteam ca ma sufoc din cauza ca nu puteam sa-i zic nu. Sa-i opresc orice actiune a sa asupra trupului meu ce tremura la fiecare atingere.

  Din nou acelasi sarut la care nu i-am mai putut rezista , m-am alaturat placerii. Urmatorul lucru pe care-l mai stiu era ca ma aflam deja in pat si el deasupra mea. Nu mai aveam nici tricoul si nici pantalonii pe mine. El era in aceeasi situatie ca mine.

  - Lasa-ma sa te iubesc, ii aud soapta calda la urechea mea si mainile ce-mi mangaiau pielea.

Nu se mai oprea astfel isi preseaza buzele peste ale mele, cred ca pentru a mia oara, apoi a coborat usor pe gat, iar eu respiram din ce in ce mai greu, agitandu-ma. Cred ca uitasem cum este sa simti atatia fiori in tot corpulsi totusi sa vrei tot mai mult. Mi-a sarutat fiecare parte a trunchiului pana la linia boxerilor apoi mi-a atins cu gura membrul, insa pe chilot, iar eu am gemut ridicandu-ma surpins. Mi-a zambit pur si simplu uitandu-se la mine. S-a ridicat la nivelul meu apoi:

-Te iubesc, il aud la ureche astfel incep sa respir intr-un ritm alert si sa-l sarut, [...] „

Doar la asta m-am putut gandii, la acel “te iubesc” ce inca nu-l pot uita. Nu imi vine sa cred cat am putut sa il mint sau chiar pe mine m-am mintit. O explicatie aveam de dat, insa nu indrazneam sa o fac. Am fost profund ranit atunci si acum prefer sa imi traiesc in liniste suferinta.

Un vis ideal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum