1- Her sonu bir başlangıçtır

6 0 0
                                    


Diz çökmüş ellerimi başımın arkasında bağlamıştım . Tam alnımın ortasını hedef almış bir silah duruyordu bir kaç metre önümde . Bir kaç iri  ama beyinsiz adam arkamda ben kaçmıyayım diye dikiliyordu . Şu an tek umursadığım şey şu lanet olası silahtı. Bu kadar kolay olamazdı . Ama lanet olsun ki olmuştu . Yolun sonuna gelmiştim .

*****

Karşımda bana silah tutan şerefsiz sinsice gülerek " Firar . En sonunda elime düştün ha . Şimdi nereye kaçacaksın ? Kim kurtarıcın olacak ? Hemde kimsen yokken . "

İb*e hayatımda en çok değer verdiğim kişiyi kaçırmıştı . Aygün abiyi , bana ayakta durmayı öğreten , beni her daim koruyan adama işkence yapıyordu . Ve ben engel olamıyordum . " Şimdi Aygün yanında deği- " " Onun adını ağzına alma !" diye haykırarak sözünü kestim . Sesim her zamanki gibi korkutucu çıktığından arkamdakiler bir adım gerilemişlerdi. Karşımda ki şerefsizın yüzüde ilk başta bozulsada sonra kendini toparlayıp alaycı gülüşlerinden birini sergiledi . " Aygünün adını ağzıma alırsam ne olur ? Ne yapabilirsin ? Hemde bu haldeyken ! Sana acıyorum . Bu kimsesiz haline ! Ama zevkde alıyorum . Acınası bir halin var. Herkesin korktuğu Firar şuan önümde diz çök-"

" Aağh bırakın beni ! Sizi adi kas yığını herifler "diye bağırdı bir kadın sesi .

Duyduğum ses bir nevi kurtarıcımın sesiydi . Çünkü tüm dikkatleri dağıtmış ve benim saniyeler içerisinde arkamdakileri bir kaç tekmeyle yere serip silahlarını almama yardımcı olmuştu . Elime aldığım silahla karşımdaki ib*eye bir kaç el ateş edip bulunduğum çıkmaz sokaktan koşmaya başladım . Sokaktan sağa dönmemle bir kızla çarpışmam bir oldu . Hemen kendimi toparlayıp dengemi sağladım . Kızın telaşlı gözlerine baktığımda birilerinden kaçtığını anlaşılıyordu. Sokağın ilerisinde bize doğru koşan bir kaç herifi görünce beni kurtaran sesin bu kızdan çıktığını fark ettim . Hemen kızın elinden tutup sokağın diğer tarafina doğru koşmaya başladım . Kızda benle beraber koşuyordu . Ara sokaklardan girerek onları atlatmaya çalıştım . Kızıda kendimle sürüklüyordum . Neyseki kız iyi koşuyordu . İlerlediğim sokaktan sağa dönmüştüm ki çıkmaz sokakla karşılaştım . Geri de dönemezdim . Sokağın sol köşesindeki çöp tenekesinin üstüne çıktım . Kıza elimi uzattığımda kız biraz tereddüt etsede elimden tutup çöp tenekesinin üstüne çıktı . Gecekondunun alçak çatısına çıkıp kızıda kendimle çıkardım . Gecekonduların üzerinde koşarken bir evin bacasının arkasına geçip oturdum . Kızda nefes nefese yanıma gelip oturdu . Bacanın arkasından geriye baktığımda kimse yoktu . Her zamanki gibi atlatmıştım . Tabi bu kızında yardımı olmuştu . " Şey bi biz onları atlattık mı ?" Kızın endişeyle söylediği sözleri umursamadan cebimden bi paket sigara çıkardım . Paketten bi sigara aldıktan sonra kıza da paketi uzattım . İstemeyince paketi cebime koyup çakmağımı çıkardım . Sigarayı ağzıma yerleştirip bir elimle çakmağı çakıp diğer elimle ateşi rüzgara karşı siper ettim sigara dumanı akciğerime işlerken kız şaşkınlıkla bana bakıyordu . Ona aldırmadan çakmağı ceketimin cebine koydum . Sigarayı yavaş yavaş içime çekip üflerken kızın şaşkın bakışları hala üzerimdeydi . Ceketimin iç cebimden telefonumu çıkarıp Çağdaşı aradım . Beni her zamanki gibi bekletmeden telefonu açmıştı .

" Alo Çağdaş "

" Alo abi Aygün abiyi buldun mu ?"

" Hayır . Yaman ib*esiyle karşılaştım. Yarım saat sonra kafesteyim , anlatırım . "

" Peki abi "

Telefonu kapadıktan sonra kıza döndüm .

" İsmin ne ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KumpasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin