Böylesine yozlaşmış bir Kraliyet ailesiyle karşılaşacağımı düşünmemiştim. Ona erkek olduğumu söylememin üzerinen bir hafta geçmişti. Hiç bir şekilde cezalandırmadı ve kimseye bahsetmedi. Bilmesine rağman bu gece tekrar odasına gitmem emredildi. Bu da o geleneksel kadın kıyafetlerini tekrar giyeceğim demekti.Günlük zamanda cariye olduğum için giyimim pek önemsenmez ve rahat bir şekilde pantolon ve kazakla dolaşabiliyorum. Tekrar hazırlanıp, harem ağası Baek'i takip ederek Kral'ın odasına gittim.
Bu sefer içeride masanın üzerinde mezeler kurulmuş bekliyordu. İçeri geçip, selam verdim. "Oturabilirsin!" dedi sessizce karşısında ki sandalyeyi göstererek. Sandalyeyi yavaşça çekip, oturdum. Doldurduğu kadehi bana uzattı. Başımı eğerek aldım.
"Uzun zamandır beni anlayacak birilerinin bu saraya gelmesini bekliyordum. Sende anlar mısın? Bilmiyorum!"
"Sorun nedir majesteleri?"
"Aslında ben eşcinselim! Kraliçe ve bunca cariyenin olması aslında beni iğrendiriyor! Ama Kraliyet ailesinde olmam ve bu ailenin saygınlığını korumak bana düştüğü için Ana Kraliçe yani annem buna engel."
Şaşkınca ona baktım! Sanırım şu an bilmemem gereken bir sırrını öğrenmiştim!
"O gün sana dokunsam dokunurdum ama senin rızan olmadan bunu yapamam! Ne kadar bu ülkenin Kral'ı da olsam senin iznin olmadan dokunamam."
Ses tonu sona doğru kısıldı. Bir süre sessizleşti. Erkek olmam onun için bir sorun olmadığından beni cezalandırmamıştı.
"Peki sen neden bu kılıkta cariye oldun?"
Nasıl diyebilirdim ki bir suçlunun oğluydum. Vali Kim beni küçük yaşta evlat edinip, askere göndermemek için cinsiyetimi kız olarak yazdırdı nüfusa. Sustum! Cevap veremedim.
"Bu gece birlikte olalım diye çağırmadım! Sadece seninle uyumak istedim! Dediğim gibi sen razı olmadan sana hiç bir şey yapmayacağım."
...
Sırtımı dönüp, uzanmıştım yatakta. Belime sarıldı. Uyuduğunu belli edercesine homurtular çıkardı. Lisedeyken de sürekli kız gibi ilgiler gördüğümden bu pekte bana anormal gelmemişti. O zamanlar erkekler beni kız zannettiği için benimle olmak istiyordu. Şimdi ise erkek oladuğum için benimle olmak isteyen bir erkek.
Kızlar hiç bir zaman ilgimi çekmemişti. Sürekli kızmış gibi davrandıklarından her halde kendimi erkek olarak görmeyi bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cariye Kim | TaeHwi
Ficção HistóricaErkek olarak yaşaması yasak olan bu ülkede, soylu bir ailede tıpkı bir kız gibi yetiştirilip, Kral'a cariye olarak sunulur.. Kitap kapağı biriciğim @hosiniva'ya ait❤