EPISODE 7-(I'M BACK)

65 6 0
                                    

"Eunji!"

Dujun letak senapang pistol di sebelah tembok dan dia terus turun tangga dengan pantas.Lisa cepat cepat buka pintu gerai dan menjerit nama eunji.

"eonnie!"

Eunji memandang belakang melihat lisa yang sedang berlari ke arahnya.Eunji tak perasan bahawa lelaki misteri itu semakin hampir di sebelahnya.

"lisa?"

Lisa pantas memeluk eunji secara mengejut.Malangnya lisa telah ditikam oleh lelaki misteri tersebut kerana lisa menyelamatkan eunji daripada dibunuh.Lelaki misteri rasa terkejut dan terus menghilangkan diri manakala muka eunji mula tidak ceria.

"eonnie,lisa nak eonnie tahu lisa sayang eonnie...lisa minta maaf eonnie...saranghae."

Lisa rasa sakit kerana ditikam dari belakang lisa mula batuk darah.Eunji mula menangis dan tidak melepaskan pelukan lisa.Dujun juga telah tiba di seberang jalan gerai eunji sambil tercungap-cungap.

Eunji menangis tersedu-sedu manakala lisa tersenyum dengan mulut telah mengalir darah.

"why lisa?"

Lisa melepaskan pelukan eunji dan memandang eunji dengan tersenyum.Eunji terus memegang muka lisa dan menangis.

"kenapa lisa sanggup selamatkan kerana eonnie!biarlah eonnie yang mati tadi lisa..."

"lisa sayang eonnie.."

Dujun segera berlari ke arah eunji dan melihat suasana yang semakin tegang kerana lisa ditikam.Suasana semakin bising dengan ramai orang yang berkumpul di situasi tersebut.

"please call ambulance!"

"don't worry eonnie."

Badan lisa semakin lemah dan matanya mula tertutup membuatkan eunji rasa lebih takut.Eunji cepat cepat peluk lisa daripada tumbang ke lantai.Dujun call ambulance dengan tergesa-gesa manakala eunji masih memegang muka lisa yang terbaring di atas riba eunji.

"eonnie minta maaf lisa kerana tak tepati janji eonnie..ini semua salah eonnie...mianhae.."

Dujun cangkung dan melihat tangan eunji dan baju penuh dengan darah.Eunji menangis dan menjerit nama lisa.

"wake up lisa!"

Eunji mengusap rambut lisa sambil menangis.

"sabar eunji."

Dujun memegang lengan eunji.

"kenapa dia buat aku macam ni?kenapa?"

Eunji menangis sambil memeluk tubuh lisa dengan erat.

***

Mereka telah pun tiba di hospital dengan segera membawa lisa ke bilik emergency yang dibantu oleh doctor dan pembantunya.Sepanjang perjalanan ke bilik emergency eunji tidak pernah melepaskan genggaman tangan lisa sehingga lah dibawa ke bilik emergency.

"kuatkan semangat kau lisa.."

Eunji melepaskan genggaman tangan lisa dengan perlahan kerana dia rasa takut kehilangan lisa.Pintu bilik emergency pun sudah ditutup untuk dirawat oleh doktor dengan secepat mungkin.Eunji menangis dan terduduk di sebalik pintu tersebut dujun pula berasa sedih kerana melihat eunji macam dah tidak tentu arah.

The Love Of A Killer~살인자의 사랑[ Slow Update ]Where stories live. Discover now