EPISODE 10-(WHO ARE YOU?)

36 9 0
                                    

"aniyo!"eunji bantah kata lisa.

"siapa lelaki ini?"kata daniel berdiri sebelah eunji secara tetiba.

"kau siapa?"tanya dujun siapa lelaki sebelah eunji.

Dujun berdiri daripada duduk dan menghulurkan tangan dekat daniel.

"aku Yoon Dujun kawan mereka."ujar dujun masih hulurkan tangan.

"aku Kang Daniel pengawal mereka."kata daniel dan enggan bersalaman dengan dujun.

Eunji perhatikan daniel dari tadi kerana kelakuannya agak keterlaluan.

"maaf,aku tak sambut tangan dengan orang yang tidak dikenali expecially kau."kata daniel dengan sombong.

"jangan ambil hati,dia memang cerewet sikit..bukan sikit lagi memang banyak."kata eunji kepada dujun untuk menyakiti hati daniel.

"mean dia anak orang kaya?"tanya dujun pada eunji.

"lebih kurang."balas eunji kepada dujun dan senyum.

"perli nampak?"kata daniel.

Ketika itu jugak bas hampir sampai di depan bus stop.

Depan Rumah Eunji

Masing masing berdiri di depan rumah eunji termasuklah Daniel dan Dujun.Mata eunji asyik memandang daniel serta kerutkan dahi.Eunji memberi tanda kepada daniel beredar secepat mungkin.Daniel perasan tapi buat tak tahu.

"cakap dalam hati ke apa diorang ni?"pertanyaan lisa kepada mereka berdua.

"tak nak balik rumah ke?"kata eunji kepada daniel.

"aku takkan balik selagi kau tak masuk rumah depan mata aku sendiri."jawab daniel dengan tegas.

"kau siapa nak awas aku?"kata eunji.

"aku pengawal peribadi kau."jawab daniel.

Dujun confuse apa yang berlaku sekarang ni.Lisa tarik tangan dujun tanpa disedari oleh miliknya.

"jom dujun oppa."dengan muka yang manja si lisa.

"eh!"jawab dujun.

"eh nape pegang pegang ni?lagi satu jom kemana ni?"kata eunji sambil pegang lengan dujun daripada ditarik oleh adiknya.

"eonnie tak nak ajak dia masuk rumah ke?"kata lisa.

"aaa."jawab eunji tergagap gagap.

"kkaja!"kata daniel masuk rumah eunji tanpa meminta kebenaran daripada tuannya.

"yah!kang daniel aku tak benarkan kau masuk!"bantah eunji.

Lisa dan Daniel lekas masuk ke dalam rumah walaupun Eunji cuba menghalang.

"kwencana eunji-ah."kata dujun ingin meredakan hati eunji malah gagal.

"kau siapa!"marah eunji pada dujun.

Eunji letakkan kasut di rak kasut dalam keadaan marah.

"tak guna!"eunji mencarut.

"kau cakap apa?"kata dujun.

"kau tak guna!"jawab eunji.

"kau first time perempuan cakap aku tak guna dekat aku,benar kau orang pertama..wah.."kata dujun kerana terkejut.

"kau cuba nak lawan aku ke kalau aku kata cam tu dekat kau...kau ingat aku kisah semua tu."jawab eunji terus beredar,sempat menjeling dujun.

The Love Of A Killer~살인자의 사랑[ Slow Update ]Where stories live. Discover now