Capitolul 2

1.1K 47 1
                                    

-Iti dai seama,Luke te-a sarutat!Spune Jessie fericita

-Gata,m-am saturat,stiu ca m-a sarutat dar nu mai pot,ma tăuzesti de cap!

-Da,dar de atâtea ori imi spuneai ca ti-ai dorii ca buzele tale sa se apropie de ale lui,si sa te provoce lafel cum te gandeai,si uite,uite ca astea toate s-au intampla,ar trebuii sa sari in pat ca o nebuna,sa fii super fericita,cum esti tu deobicei,de ce nu fai asta pentru mine?

-Nu stiu,adica daca el a facut asta numai pentru ca era beat?

-Ti-am zis sa numai crezi tot ce auzii!

-Bine,bine sis!

-Haide vino aici!

Atunci ma duc la ea si ma pupa pe frunte,cum face ea deobicei,de asta o iubesc ca o sora.

-Frumoasa mea!

-Nu tu esti a mea puiule!Zice Jessie pupandu-ma inca o data pe frunte

-Cand ma gandesc ca maine mergem iarasi la liceu,imi vine rau!

-Numai tie?

-A da,am uitat,si tie!

-Pai vezi!

-Da,acum vad!

-Hey,eu am chef de o plimbare,ma plictisesc in casa,hai ca iau banii lasati de mama,si mergem la un suc,e ok?

-Da sis!

-Hai sa ma imbrac!

-Pai esti imbracata!

-Nu,vreau sa ma imbrac mai frumos,vreau sa fiu frumoasa!

-Dar scumpo,tu esti frumoasa!

-Ba nu sunt,nu am avut niciun iubit pana  acum,si stii de ce?

-De ce?

-Din cauza parintilor mei,inainte ca mama si cu tata sa se desparte eu eram batuta mereu,de fiecare data erau exigenti cu mine,mereu aveam vanatai pe corp,si careodata tata,ma trantea pe jos si mi se spargea buza,a fost foarte dureros pentru mine trecutul,intelegi?

-Da,inteleg,te iubesc!

-Si eu!

-Haide cu mine!

Hmm,rasfoiesc putin prin dulap si gasesc ceva incendiar,era o rochie crem,cu niste volanase negre,si in spate cu o fundita de aceiasi culoare,si o pereche de opinci,super dragute,negre.

-Gata cum arat?

-Era sa nu te recunosc!

-Chiar,vorbesti serios?

-Da,daca ai fi in locul meu,ai stii ce zic!

-Ok!

-Hai sa mergem!

-Bine!

Cobor jos si merg sa iau banii lasati de mama,era o suma destul de marisoara,asa ca merg cu Jessie la un suc,nu era prea departe asa ca am ajuns repede:

-Vezi pe cine vad si eu,la masa?zice Jessie

-Da!

-Bine,hai sa intram!

Intru si merg la doua mese dupa masa lui,adica a lui Luke.

Luke facea ce facea,si isi intorcea plrivirea la min,dupa vreo 2-3 minute vine si chelnerul sa ne ia comanda,noi luam doua sticle de suc coca-cola.

-Ai vazut cum se uita dupa tine,Luke?

-A,da,nu am vazut!

-Chiar,cred ca decand am venit se uita la tine!

-A,ok!

Ma duc pana la toaleta!

-Bine,te astept!

-Ok!

Plec pana la toaleta,si upa cateva minute il vad pe Luke venind dupa mine,eu eram la toaleta uitandu-ma in oglinda,asa ca nu observ ca el era in aceasi toaleta cu mine.

Merge usor si vine prin spatele meu luandu-ma de sold,incpand sa ma sarute pe obraz:

-Ce vrei?Ii zic eu intorcandu-ma si incercand sa il imping

-Hey pisi,nu scoate gherutele,am vrut sa vad ce faci,si sa iti spun ca ai un sarut delicios!

-A,da,pai si daca vroiai sa vorbesti cu mine trebuia sa vii dupa mine la masa,nu sa ma urmaresti pana in toaleta!

-Da,dar am vrut sa vorbesc cu tine!

Imi tremurau picioarele si simteam ca o sa cad din picioare.

-Pai si ce vrei atunci?

-Pai sa iti zic ca,nu am spus la nimeni despre ce ai,am,facut aseara,aica ca te-am sarutat,eram putin cam beat,si deasta!

-Bine,deci nu ai facut-o pentru ca ma placi?

-Ba da,te plac,dar niciodata nu vorbesti cu mine!

-Ba da,uneori vorbesc,si atunci daca nu spui la nimeni,de ce ai venit aici sa imi spui mie toate astea?

-Pentru ca vreau sa ne imprietenim!

-Si prin asta numesti tu prieteni,adica atunci cand ma saruti?

-Pai asa cred ca ar trebuii sa ne imprietenim!

-Lasa-ma!

Atuni fug din toaleta si din cafeneaua aceia spre casa,fugeam cat de repede puteam,si in spatele meu fugea dupa mine Jessie,am fugit cu lacrimi in ochii,i din ce in ce mai tare mi se puneau junghiuri care ma faceau sa simt ca mor,dintr-o data imi simoasele ca de guma si cad in picioare.

I was just a kid of 15 years old...<3(Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum