Dupa ce am terminat cu totul am mers sus in camera mea cu Luke,unde eu mi-am luat rochita de noapte,albastra,si el a ramas doar in pantaloni scurti,ne-am pus in pat,iar eu m-am asezat pe partea din dreapta a patului,iar el pe partea stanga,dupa ce m-am intors cu spatele,el s-a intors si m-a luat in bratele lui,si sarutandu-ma pe cap,eu fiind ghemuit...Ma simteam in siguranta cand isi incrucisa bratele in jurul corpului meu.si ma tine strans de parca ar zice ''Nu se apropie nimeni de eae micuta mea''.
Intr-un sfarsit am adormit...
Luke's pov
Am vazut ca a adormit,dormea ca un puisor,era asa de draguta cand facea asta,am vazut ca parul ii cazuse pe ochi,asa ca l-am dat ca sa nu ii intre in ochisori cand se trezeste...Am sarutat-o inca o data pe frunte,si m-am culcat,eram in aceiasi pozitie,ca sa nu o trezesc,si ca sa se simta in siguranta.
Am terminat cu gandurile...
Caroline's pov
M-am trezit,era ora 08:30,Luke dormea mort,asa ca m-am dat jos din pat si am mers la dulap ca sa imi iau haine,mi-am luat un sutien albastru,un maieu alb,cu un buzunar pe partea stanga,si o pereche de bluzi,pana sub fund,lasand putin sa se vada bucile mele..:))
Asa,pentru incaltaminte o pereche de tenisi,super draguti,negri cu tinte,mi-am lasat parul destul de lung sa imi cada pe spate,asa ca mi-am pus un fel de curelusa,intr-un fel bentita,cu tinte,si m-am dat cu tusul meu albastru si cu mult mult rimel,imi place sa ma dau cu rimel....
Am deschis usa,si am iesit pe hol,nefiind nimeni,am mers pana la mijlocul holului principal,si am auzit niste sunete,cand am ajuns sa cobor scarile,nu am vazut-o pe oe Jess,si era sa tipam amandoua,pentru ca nu ne vazusem,si ne speriasem,asa ca eu am pus mana la gura ei,iar ea a pus-o pe a ei la gura mea:
-Doamne ce m-am speriat!Spunem noi la unison dupa ce numai tinem mainile la gura altuia
-Hai sa coboram!
-Da asa ziceam si eu!
Am coborat,sa facem cafea,si cand am deschis dulapul,unde trebuia sa fie,era complet disparut,numa era nimic,asa ca eu si cu Jess am mers la market,unde am luat tot ce aveam nevoie,si sigur ca printre ta,si cafea...:))
Am ajuns acasa si am pus la locul lor ce am cumparat,cand ne-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 09:30 nu ne-a venit sa credem,am auzit ca pe scari cineva tipa,sau ma multi tipau,erau baietii care coborau tipand,de parca erau turbati cu capul,si apoi ajungand in living au inceput sa cante colinde de Craciun cand la noi era 12 august,Doamne....
Am facut cafeaua,asa ca am pus tava cu aceasta in living pe masuta speciala pentru cafea,si fiecare si-a luat-o de acolo,dupa ce am baut cafeaua ne-am jucat adevar si provocare,eu fiind cea care provoaca:
-Deci,Calum,te provoc sa........Te duci afara si saruti pe prima fata pe care-o vezi!
-Dar,dar...
-Dar,nimic,du-te!Spun eu cu un zambet diabolic
-Michael,Michael te povoc sa....
-Stii,eu nu prea mai vreau sa ma joc,stii...
-Nu stiu nimic acum,te provoc sa mergi sus la mine in geanta,si sa iei un sprei cu vopsea,dar nu cu vopseaua pe care-o ai acum!
-Da,dar peste 2 zile avem interviu!
-Asta este!Spun eu zambind
-Asa....Ashton,te provoc sa bei o sticl de suc,la alegere in 5 minute!
-Da,dar tocmai am baut cafea,si pot sa vars din cauza asta!
-Da,dar daca te joci cu mine te posedez pe loc!
-Of.....
-Asa,luke,dragul meu Luke....te provoc sa faci bunicuta timp de 5 minute!
-Ok,nu cred ca v-a fii asa de greu!
-Da,sa zicem!
Dupa ce a facut pe bunica,am ras cu totii in hohote,Calum fiind rujat,dupa sarut..:))....Ash plin dop,Michael din parul blond acum il are albastru,si Luke,Luke este cam beat!..:))
Era deja seara asa ca ne-am gandit sa plecam la restaurant...
Eu si cu Jess ne-am luat niste rochii super frumoase,iar baietii s-au imbracat la 4 ace,doar pana la urma,ieseam la restaurant,nu mergeam la coltul strazii!....:))
Am ajuns acolo,si un chelner a venit sa ne ia comanda,ne-am omandat ce am vrut,si am stat ceva ore,dar ne-am distrat,si asa a fost si seara noastra la restaurant.
CITEȘTI
I was just a kid of 15 years old...<3(Luke Hemmings)
RomanceSuferinta devenise pentru ea o lupta prin care se confrunta cu insusi iubirea.Caroline trece prin momente dureroase si cu toate astea,isi dorea sa obtina acea fiinta,persoana care o ranea.Viata ei i-a o intorsatura la modul serios,mutarea in alta l...