Hoofdstuk 3

822 20 0
                                    

3. Love hurts

POV Harry

Yara kijkt me aan. 'Harry, als je het echt wilt weten..' Ze slikt. 'Ik ben zwanger..' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Vandaag had ik in een interview gezegd dat ik er nog niet klaar voor was. Dat ben ik ook niet maar nu is er geen weg meer terug. 'Sorry Harry. Ik weet dat je geen kind wil. Het spijt me echt als ik je carriére heb verpest. Ik ben toch al van plan om weg te gaan.' Ik wil zeggen dat ik haar steun en van haar hou en ze niet weg mag gaan, maar mijn mond is ineens heel erg droog en ik kan geen woord meer uitbrengen. Yara loopt naar binnen en ik blijft verdoofd staan. Daniëlle rent snel achter Yara aan.

'Hazz, wat doe je nou?! Je moet haar steunen! Het is ook jou kind!' Ik knik, dat weet ik heel erg goed maar ik kan het niet. Het is zo onverwacht en ik ben er niet klaar voor. Ik weet ook wel dat ik een grote fout maak door haar te laten gaan maar er komt nu geen zinnig woord uit mijn mond. Eindeljk weet ik iets uit te brengen. 'Liam, ik wil haar niet laten gaan maar het is zo onverwacht en..' Ik laat me tegen de muur vallen. 'Harry, ga naar haar toe en zeg wat je voelt.' Ik knik. 'Thanx Liam.' Ik loop naar binnen, meteen zie ik Yara staan. In het midden van de kamer, ze pakt het fotolijstje met de foto van ons twee erin. Zo blijft ze een minuutje staan. En ik ook, langzaam kom ik in actie. 'Yara, het spijt me ik.-' Ze draait zich om en kijkt me aan. Ik zie de pijn in haar ogen, ik weet dat ik dit niet zo met een paar woorden kan goed maken. Ik heb haar echt heel eel verdriet gedaan en dat doet me pijn.

'Ik heb genoeg gehoord. Ik snap het dat je er nog niet klaar voor bent. Daarom ga ik weg. Dan hoef je niks meer met me te maken te hebben.' Ze zet een stap opzij zodat ze langs me op kan lopen. Als ze langs me op loopt pak ik haar bij haar pols. 'Alsjeblieft Yara..' Maar ze loopt stug door. Ik heb het echt goed verknalt, goed gedaan Harry.. Nu ben je je ware liefde kwijt. Ik stamp tegen de muur en tranen lopen over mijn wangen. Waarom heb ik haar laten gaan? Waarom reageerde ik zo lomp en hard? Terwijl ik zielsveel van haar hou. Ik heb het kapot gemaakt. Het is allemaal mijn schuld.

--

Shitt... Ik HAD een lang hoofdstuk.

Vergeten op te slaan.. ;(

Sorry dat het zo kort is, schrijf snel weer verder!!

xx

Harry Styles is all I need ~ Sequel op "Love is all I need"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu