2.Bölüm

22 3 0
                                    

*Harry'nin ağzından

Bir türlü onu izlemeyi kesemiyordum.Kahretsin bunu yapma Harry.İç sesim beni uyarıyordu ve doğru söylüyordu.Josh bunu öğrenirse beni öldürürdü ve Kris öğrense...O..O benden nefret ederdi..Galiba...Her neyse sadece onu.. unutmalıyım.

*Kristen'ın ağzından

Sonunda Fransızca dersi bitmişti.Josh'ı özlemiştim.Sınıftan çıkar çıkmaz onun sınıfına doğru ilerledim.Sınıfta yoktu.Ders daha yeni bitmişti ve bu sürede sınıfı terketmesi mümkün değildi.Bende onu aramaya karar verdim.Açmıyordu.Kahretsin.Daha 1 ders önce birlikteydik.Ciddi misin Josh! Pekala. Bende sınıfa geri dönmeye karar verdim.Harry sınıftaydı,kitap okuyordu.Bu çocuk gerçekten çok iyiydi yani..o anlamda değil..Her neyse o gerçekten çok iyiydi.Saçları..gözleri..suratı...Kendine gel Kris ! o sadece senin arkadaşın.

Gittim ve Harry'nin yanına oturdum.

"Ne okuyorsun ? "

" Kitap. "

" Harry ! "

" Tamam sadece şakaydı.Aynı Yıldızın Altında'yı okuyorum. "

" Gerçekten mi? En sevdiğim kitaplardan bir tanesidir. "

" Evet gerçekten çok iyi bir kitap..konusu..yani çok iyi..

*Kristen'ın ağzından

"Evet çok güzel." diyip gülümsedim.O da gülümsedi.

Bir süre sonra Bay Scott geldi.Bay Scoot bizim Geometri öğretmenimizdi.Geometri dersi çok zordu.Galiba ders değil öğretmenimiz zordu.Bir öğretmen hergün ödev verebilirmiydi ? Ama o bunu başarıyordu.

Bir an önce dersin bitmesini istiyordum.

Ders bitiminde direk eve gidecektim çünkü bugün kendimi gerçekten çok kötü hissediyordum.Ilık bir duşa ve derin bir uykuya ihtiyacim vardi.

******

Sonunda ders bitmişti.Harry'e sarılıp sınıftan çıktım.

Okulun çıkışına doğru yürürken Josh aniden karşıma çıktı.

"Hey Kris bir planın yoksa bir şeyler yapalım mı ?"

"Josh bugün seni sınıfında bulamadım,lütfen bana derse girmediğini söyleme."

"Eee geliyor musun ?"

"Josh sana bir şey sordum."

"Derse girmedim Kris tamam mı,girmedim!" Bana resmen bağırıyordu.Bu kimdi böyle?

"Bu bağırışının sebebini öğrenebilirmiyim Josh ? Ben seni,geleceğini düşünüyorum diye mi bağırıyorsun?"

"Hayır,Yani ben seni incitmek istemedim özü dilerim,sadece biraz sinirliyim."

"Tamam neyse önemli değil peki neden sinirli olduğunu öğrenebilirmiyim?" Cevap vermedi.

"Josh sana bir soru sordum."Yine cevap vermedi yine hangi pisliğe bulaştı bu çocuk.

"Lütfen bana bir pisliğe bulaştığını söyleme Josh."

"Beni neden böyle yargılıyorsun Kris ? Ben başımı sürekli belaya sokan pislik bir herifim,biliyorum ama bunu neden yüzüme vuruyorsun?"

"Özür dilerim,öyle demek istemedim Josh.Ben sadece senin başının belaya girmesini istemiyorum bunu sende biliyorsun.Sadece senin hakkında endişeleniyorum." Birbirimize gülümsedik ve sarıldık.

"Ve bu arada bir planım yok ama çok yorgunum yarın bir şeyler yapsak olur mu?"

"Tabii,sorun değil Kris." Beni saçlarımdan öptü ve vedalaştık.

MoonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin