3.Bölüm
"A-a-alo"
"Kris seni kaç kere aradığımdan haberin vardır umarım!"
"Ö-ö-özür dilerim,biz film izliyorduk o yüzden telefonumu sessize almıştım.Tekrar özü dilerim Josh."
"Siz ?"
"Harry ve ben."
"Vay canına "siz".İyi Kris iyi."
"Josh,O bizim eve geldi ve o film izleriz diye film getirmiş bunda yanlış anlanıcak bir durum yok.O benim en yakın arkadaşım.Sen de biliyorsun."
"Emin olamıyorum Kris.Onunla daha fazla vakit geçirip,daha çok eğleniyorsun.Ah,ben kötü biriyim ve o nazik biri değil mi ? Doğru.Sen de haklısın Kris.Ben senin yerinde olsam bende onu seçerdim."
"Josh sen ne dediğinin farkında mısın ? "
"Evet Kris,evet farkındayım."
"O arkadaşım ama sen benim sevgilimsin Josh,sevgilim.Seni çok seviyorum ama sen neden benden şüphe duyuyorsun ? Ben senin güvenini mi sarstım ki ?Ben sana aşığım anlıyor musun.Aşığım."
Bir süre sessiz kaldı.
"B-b-ben de seni çok seviyorum Kris.Sana bağırdığım için üzgünüm.Ş-ş-şey biliyorsun ben seni kıskanıyorum."
"Biliyorum,bende özür dilerim."
"Seni seviyorum Kris."
"Bende seni Josh."
Telefonu kapattım ve derin bir nefes aldım.
Gerçekten çok yorgundum ve hemen uyumak istiyordum.Üstümü değiştirip pijamalarımı giydim.Işığı kapatıp uykuya daldım.
Sabah 6.30'da uyandım.Üstüme bir şeyler giyip aşağı indim.Mutfaktan nefis kokular geliyordu.
"Anne çok açım."
"Tamam krepler geliyor."diyerek bana gülümsedi.
Krepi yemeye başladım.Gerçekten çok güzeldi.Bitirdikten sonra çantamı alıp evden çıktım.Servis gelmişti.
Servise biner binmez kulaklıklarımı taktım ve müzik dinledim.
Okula geldiğimizde direk doğru ilerledim.Josh'ı göremeyince ona mesaj attım.
"Hey,nerdesin?"
Cevap vermemişti.
*Josh'ın ağzından
Mesaj sesini duyunca telefonu direk elime aldım.Mesaj Kris'dendi.
"Hey,nerdesin?"
Buna cevap vermeyecektim çünkü ona yine yalan söylemek istemiyordum,dünkü sevgi sözcüklerinden sonra.
Koltuktan kalkmak için hareket ettiğimde başım döndü ve yere düştüm.Kahretsin, kafamı mermere çarpmıştım.Elimi kafama götürdüğümde elimde kan vardı.Siktir,bütün aksilikler benim başıma geliyordu.
Banyoya gitmek için ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkamadım.
Koltuğun üzerinden telefonumu almaya çalıştım.Ah,evet almıştım ama gözüm kararmaya başlayınca hemen Kris'i aradım.
*Kris'in ağzından
"Alo? "
"K-K-Kris y-y-ardım e-ee."
"Josh,ne oluyor ?Josh cevap ver!"
Hayır,hayır,hayır bu olamaz.Lütfen ona bir şey olmasın,lütfen.