Hizmetkar Kız

1K 18 6
                                    

Kapıyı açmaya koşarken siyah eski koltuğun köşendiki sivri tahta uca bacağımı vurdum tarifsiz acıyla yerde kıvranırken tozdan kahverengiye dönen perdenin arasından mavi gözlü siyah saçlı bi kızın baktığını gördüm gözlerim kocaman oldu yüzümdeki saçma gülümsemenin sebebini anlayamamıştım sadece bakabiliyordum sonra kız kapıyı eliyle işaret etti ve kalkıp kapıyı açtım kapıyı açar atmaz kız içeri daldı.

+Lütfen bana yardım edin bayım burada yabancıyım kalıcak yerim yok iş bulana kadar kalabilirmiyim.

-Tabiki kalabilirsiniz fakat size önce güvenmem için bi sebep söylermisiniz?

+Az önce kestiğin kedi seninmiydi ?

-Tamam yeterli oldu. (İkiside güler)

-Adın neydi peki ?

+Jessica ya seninki ?

-Jimmy memnun oldum.

+Bende Jimmy.

Kıza yatması için bir oda gösterdim oda boş bir oda gösterdim odada  bir baza vardı bide çekmece başka bişeyde yoktu kız odaya yerleşti bende o arada biraz kestirdim.Yaklaşık 2 saat falan uyumuşum Jessica beni dürttü ve "Kalk hadi yemek hazır" dedi zorlada olsa kalktım elimi yıkadım uykum açıldı sofradaki sessizlik Jessicanın sorusuyla bozuldu.

+Kediden ne istedin ?

-Zamanı gelince herşeyi anlatıcam Jess.

+Jess mi ?

-Benim evimdesin ben seni böyle çağarıcam.

+Tamam bende Jim derim o zaman.(Jimmy kaşlarını çatarak pis bi bakış atar ve ilk kurbanını seçer)

-Sen bilirsin pek vaktin olmaz ama olsun.

Yemek bitince yavaştan kalktık ben tekrar yattım Jess ise sofrayı topluyordu tabak seslerini duyabiliyordum saat gece 3 olmuştu uyandım ve Jess için bir oda hazırlamaya başladım oda bomboştu duvarlar beyazdı her yere streç film çektim yerlere kan damlarsa temizlemem zor olmasın diye. Jess'in odasına sessizce yaklaştım kapıyı açtım ve içeri girdim ellerimdeki siyah eldivenler ve amonyaklı mendil ona yeterli olucaktı terlemiştim daha çok yaklaştım Jess o kadar güzel uyuyordu ki bi anlık içimden bi ses vazgeç dedi ama yapıcaktık koymuştum kafaya Jesse o kadar yaklaştım ki nefes alış verişlerini terli yüzünde hissediyordum derken birden bir damla ter Jess in yüzüne düştü ve uyandı mavi gözleri beni gene benden almıştı elimdeki eldivenleri gizlide çıkardım ve yere attım Jess e hiç çaktırmadım hala o kadar yakındık ki öpmek istedim derken birden Jess beni öpemeye başladı artık ikimizde aynı yatakta yatıyorduk işlerin nereye gidiceği belliydi daha fazla uzatmadan aniden çekildim ve odadan çıktım.Yatağa hızlı adımlarla gittim ve yattım uyumuşum.Sabah kalktım Jess kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu karşına oturdum bana gülümseyerek bakıyordu bense her zamanki ruhsuz bakışımla bakıyordum sessizliği gene Jess bozdu.

+Jim sana yardım etmemi istermisin ?

-Ne konuda?

+Kediden başka ölümü hakeden çok.

-Jess bu konuyu kapatalım.Bu işte yanlızım konuyu bidaha açmaya çalışma lütfen.

-Tamam Jim senin kurallarına oynayalım.

Jess evden iş aramak için çıkmıştı gene yanlızdım kediden sonra biraz ara vermek istedim.

Sonraki bölüm için yorumlar gelsin 2 cinayet ekliycem sonraki bölümde çok şeyler olucak.

İşkenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin