Jimmy Dönüyor!

915 19 15
                                    

Aradan aylar geçti. Hala daha bir kurban bulamadım tek başımayım sadece Jess var hayatımda. Başka insanlara ihtiyacım yoktu ama o duygu beni deli etmeyi başardı ve yeni insanlarla tanışmaya başladım. Şimdi ise birsürü insan var. Ama ilk işim beni ilk okulda döven Hanson olucak. Eminim o olucak çünkü izini buldum. Şimdide peşindeyim. Jessten bunun için bir oda hazırlamasını istedim bu akşam Hansonu eve davet edicektim. Herşey hazırdı yemekler,oda,bıçaklar,Jess bekliyordum. Sonunda Hanson eve geldi. Kapıyı çaldı Jess kapıyı açtı. Hanson sarı saçlı siyah iri gözlü hafif kilolu uzun boylu çilli bir pislikti(!) İçeriye girer girmez"Hey Jimmy seni nasıl dövmüştüm ama" diyerek bir kahkaha patlattı. Bende homurdanarak "20 dakika sonra görüşücez orospu çocuğu".Oturduk ve muhabbet ediyorduk Jess kahve getirdi tabiki Bandonun kahvesinde uyku hapı var. Hanson kahvesini içerken ona öyle bir bakıyordum ki o anı görür gibi oluyordum. Hanson bir süre sonra uyudu. Saçma bir oturuşla kanepenin köşesinden sırtıma aldım ve gıcırdayan merdivenlerden yukarı çıkardı. Hansonu masaya yatırdım kelepçeledim ve uyanmasını bekledim. Saatler geçti sabah oldu saat öğlen 2 ye yakındı. Uyandı ve bağarmaya başladı. Hemen Jess'e seslendim.

+Jess hemen koli bandı getir.  (Jess bandı getirene kadar Jimmy eliyle Hamsonun ağzını kapatmaya çalışır)

-Geldim Jim al bant.
+Bıçakları ve lam'ı getirir misin Jess?
-Hemen getiriyorum Jim.

Bıçaklar ve lam gelmişti. Önce Hansonu sakinleştidim. Sonra bantı çılardım ve sordum.

+Hanson beni neden dövdün?
-Bilmiyorum Jimmy gerçekten beni bırak gideyim.

Daha fazla konuşmasına izin vermedim. Yanağına ince bir çizik attım ve bekledim. Sonra Jess'i de çağardım. Çekiç,ipler,misinalar,bıçaklar,balta,narkoz,eldivenler,önlükler herşey hazırdı. Elime bir çekiç aldım ve Jess'e baktım odanın köşesinde gülümseyerek bana bakıyordu. Hanson ise korku dolu gözleriyle elime bakıyordu. Önce sağ gözüne çekiçle vurdum. Gözü patlamıştı resmen içini görebiliyordum. Sonra bir bıçak aldım ve sol bileğini kestim. Acı içinde inliyordu. Ben devam ettim. Baltayı aldım ve tam karnına sert bir şekilde vurdum. Her yer kan olmuştu. Ben gaza gelip daha çok vurdum vurdum ve vurdum. Yaklaşık 15 defa vurdum. Yerde midesinin parçaları ve bağarsakları vardı. Yorulmuştum odadan çıktım ve duşa girdim. Sıcak ve rahatlatıcı bir duştan sonra üzerimi giydim ve Hansonun olduğu odaya gittim. Jess parçlarını poşetlere koymuştu. Sadece koymakla kalmayıp kollarını,bacaklarını,kafasını kesip poşetlere koymuştu. Bende odadaki streç filmleri söktüm ve poşete doldurdum. Oda tertemizdi. Poşetleri arabaya yükledim. Yola çıktım bir sal kiraladım ve açıldım çöp poşetlerine taş bağlayarak onları denize attım hepsi battı. Geri döndüm. Saat akşam 7 idi Jess her zamanki gibi yemek hazırlamıştı. Hala işsizdi evde benimleydi. Yemek yedik güzel bi sohbet vardı masada ona bakarken kim olduğunu umursamıyordum sadece şehvetini izliyordum. Gece oldu yorgundum yatağıma doğru giderken Jess geldi. Koluna girdi ve dedi ki.

-Jim hadi beraber uyuyalım.
+Olur tabiki her zaman.(Gülüyordu azı dişleri görünüyordu. Ve gözleri parlıyordu)

Yürüdük ve yatağa geldik. Ben uzandım yanıma geldi kafasını sol göğsüme koydu uyuyakaldı.




4. Bölüm için yorum ve oylarınızı bekliyorum beğendiyseniz lütfen yorum yapın teşekkür ederim. BURAK ALTAŞ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İşkenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin