2.

79 5 3
                                    

Stále ještě trochu roztřesená se posadím za stůl v jídelně a labužnicky si vychutnávám čaj, jenž mi ochotně připravila paní Weasleyová.  Naproti mně sedí majitel tohoto domu a zbytek spolusedících tvoří zrzavá rodinka, včetně mého nenažraného kamaráda ( Rona) , sedícího vedle mě.

„Vogo, málem by jsem zapomněl! Emmo ty máš zítra patnácté narozeniny!" Vykřikne rozjařeně můj spolusedící , načež se spustí vlna otázek a gratulací.
„Máme pro tebe super překvápko." Prohlásí Fred a spiklenecky mrkne na George. Jediný kdo mlčí je Sirius, který si mě zadumaně prohlíží a štíhlími prsty poklepává na desku stolu.

************************************

„Emmo, vstávej!"

Neochotně otevřu oči a pohlédnu na narušitele mého spánku.

„Co se děje Ginny?"
„Snídaně je na stole, tak si pospěš."
Oznámí mi zrzka a hrdě odkráčí pryč.

Z postele se tedy přesunu do koupelny, kde se pokusím  alespoň trochu zkrotit své kudrnaté vlasy, i když už předem vím že to je marná snaha.

Dnes neslavím den svého narození, ale den kdy se mě Severus ujal a začal mě vychovávat jako vlastní.  Zamyšleně přimhouřím oči a pokusím se zahnat dotěrné myšlenky na mou pravou rodinu, jenž jsem neměla šanci poznat.  bohužel se projeví má nešikovnost a já zakopnu o vystouuplé prkno v podlaze. Byla bych spadla,  kdyby mě někdo nechytil za pas a nepomohl mi získat zpět rovnováhu.
„Měla by jsi dávat větší pozor. Nejsem vždy po ruce abych tě zachránil." Prohodí Sirius laškovně.
„D- děkuji.
„Ty toho moc nenamluvíš že?" Když nic neříkám pokračuje:
„Měli by jsme raději jít jinak se oba staneme obětí hněvu Molly Weasleyové, protože jsme nepřišli včas na snídani.... A to nechceš zažít... Vážně."

***************************
„Máme pro tebe super boží překvapení, že kterého se budeš vzpamatovávat do dalších narozenin!" oznámí mi Fred hrdě a dál mě vede temnými chodbami domu. Po chvíli chůze dvojčata zastaví před masivními dubovími dveřmi. „Jsme tu naše milá Emmo." upozorní mě zrzek a s námahou zatáhne za klyku, načež se dveře s hlasitým skřípotem otevřou  a odhalí něco nečekaného...

 

Ano. Jsem zlá, ale aspoň se máte na co těšit...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 01, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

tichošlápek a Snapeova JiskraKde žijí příběhy. Začni objevovat