BÖLÜM 6 O Seni Bulur....

5 1 0
                                    

ÖNCE

Azizin kemiği tamamdı evime sipariş vermiştim. Baş melek özünü nasıl alacağım hakkında en ufak bir fik---

ŞİMDİ

Her şey çok hızlı gerçekleşiyordu neyin nasıl olduğunu anlamıyordum hayatım gözümün önünden film şeridi gibi akıp geçerdi sürekli ama bu sefer farklı oldu İlk kez korkmuştum....

***

-Kalp atışı nasıl?
+Normal yaşam fonksiyonlarına girdi
-üzerinde bir kimlik bile bulunamadı mı?
+hayır sadece ehliyeti vardı onda da jensen yazıyordu
-sorgulayın ve yakınlarını bulun
+sonra?
-uyanmasını bekleyeceğiz.

***

Neredeyim? Karanlıktan başka bir şey göremiyordum hatta karanlığı bile görebildiğimden emin değildim.
Bir kapı evet bir kapı hemen oraya doğru gittim ve....
Babam o oradaydı ve Rufus amca? O ölmüştü nasıl olur nasıl yoksa bende mi? Düşüncesi bile korkunçtu...
Rufus amcam beni fark etti ve yanına çağırdı dedi ki seni buradan çıkaracağım beni takip et ve her şeyi anlatacağım evlat merak etme....

'Sen şu anda araftasın ölüm ile yaşam arasındasın burada yaptığın seçimler ya burada kalacaksın yada geri gideceksin seni geri göndereceğim şimdi en acı veren anını düşün ve bir kapı bul o kapıdan geç içeride ne olursa olsun kendini affettirmeye çalış.'

Amca nasıl yapacağım ki tek başıma diye cevapladım sende benimle gel? Diyince tamam evlat yürü o zaman....

Kapıyı açtım ve bir gece yarısıydı, bu gecede ne olduğunu çok iyi hatırlıyorum fakat fakat gözümden yaş damlıyordu annemin yanına gittim ve anne her ne duyarsan duy sakın ama sakın uyanma. Babamın yanına gidip baba git yatağına yat dedim. Bu sefer o şeytan annemi ve babamı öldüremeyecekti ve özellikle küçük kardeşimi....
Annemin yanına gidip olanı biteni anlattım ve beni affrtmesini istedim.

Sevgili jensenım ben sana hiç kırılmadım ki?
Dediği anda bir gürültü koptu ve kardeşimin odasından ağlama sesi geldi annem benim sözümü dinlemeyip oraya koştu. Rufus amcam bana seslendi şimdi tam sırası dedi hemen bir kapı bulup açtım.....

***



-doktor çabuk gelin!
+evet
-hasta uyandı

***

Kıyamet : Oğulların SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin